• Anonym (människa)

    Vad er är mörkaste hemlighet?

    Min är att jag en gång hamnade i säng med min väninnas kille. Jag startar denna tråden bara för att kanske få lite tankar om/förklaringar till varför man ibland gör saker som är totalt emot ens värderingar, att man gör saker som är totalt fel men ändå gör dem. (att jag har gjort ett fruktansvärt misstag vet jag redan).

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-09 21:30
    Vilka livsöden det finns... ibland känner man ju sig helt ensam om att ha mindre roliga hemligheter. Tråkigt att tråden spårade ur där ett tag men det var väl tyvärr väntat...Tack alla som delar med sig.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-10 22:47
    Jag lämnar denna tråden nu. Tanken var att få lätta sitt hjärta, utan värderingar, inte att det skulle bli så OT.

  • Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?
  • Anonym (Superhemligt)

    Min absolut mörkaste hemlighet som jag inte berättat för någon är att jag hade sex med min mammas pojkvän/sambo från det att jag var 12 till 17. Vi kan kalla honom "H". Det sjukaste är att jag aldrig mått dåligt över det, varken då eller nu som vuxen. Jag vet ju att det var fel och rent juridiskt ett övergrepp och jag har funderat så mycket på varför jag inte reagerat negativt i vuxen ålder men har väl inte kommit fram till något bra svar. Ångrar det inte och skulle inte vilja ha det ogjort. Är idag lyckligt gift och inte haft någon kontakt med honom på många år men kan inte låta bli att tänka på det och fantisera om minnen när jag onanerar. Det enda som jag oroar mig för är att han skulle ha gjort liknande med andra tjejer vilket jag verkligen verkligen inte hoppas. 

    Ett par saker som kanske varit extra olämpliga. 

    - Det hände att han ibland hämtade mig efter skolan och körde till någon parkering där vi hånglade och hade sex i baksätet på hans bil. 

    - Jag sög av honom i garaget på en släktträff på mitt initiativ. Jag måste ha varit runt 14 då. Helt sjukt egentligen när jag tänker på hur allt hade kunnat gå åt helvete om vi blivit påkomna. Då tyckte jag bara det var spännande. Kommer ihåg att jag var så kåt att jag blev arg och irriterad på honom för att han inte ville sätta på mig i garaget hahaha. 

    - När jag var 13 gick jag till ungdomsmottagningen och sa att jag hade jätteproblem med mensvärk (var inte så farligt egentligen) och fick tillslut p-piller. Egentligen var det ju bra med p-piller i det läget, men då tyckte jag det var skitjobbigt och nervöst att behöva ljuga. 

    - Träffade min första pojkvän när jag var 15 (han var 17). Ljög om att jag var oskuld och oerfaren. Tidigare samma dag som han "tog min oskuld" hade jag hade jag haft sex med "H". Alla vänner sedan dess, pojkvänner och min nuvarande man tror jag blev av med oskulden till min första pojkvän när jag var 15.

    - Var ihop med min pojkvän i tre år och var störtkär hela tiden. De första två åren fortsatte jag att ligga med "H", dock inte lika ofta. Kan ha dåligt samvete över det nu men då var det inget som jag tänkte på. Sjukt nog var jag riktigt svartsjuk under hela förhållandet och min pojkvän fick typ inte prata med andra tjejer. Stackars pojke :(

    Tror det var tur att vi slutade hålla på när vi gjorde men där och då var det riktigt jobbigt, saknade länge den intima närheten och hans sätt att kunna få mig att komma nästan bara genom att hångla upp mig. Det är nog bara min nuvarande man som kommer i närheten (men inte hela vägen fram). Så här i efterhand fattar jag egentligen inte hur han tänkte. Fanns ju liksom en ganska stor risk att det skulle komma ut. Jag ville ju så gärna berätta för mina kompisar att jag låg med en äldre skitsnygg man men som tur var gjorde jag aldrig det.

  • Anonym (Liv)
    Anonym (Superhemligt) skrev 2020-08-06 16:31:29 följande:

    Min absolut mörkaste hemlighet som jag inte berättat för någon är att jag hade sex med min mammas pojkvän/sambo från det att jag var 12 till 17. Vi kan kalla honom "H". Det sjukaste är att jag aldrig mått dåligt över det, varken då eller nu som vuxen. Jag vet ju att det var fel och rent juridiskt ett övergrepp och jag har funderat så mycket på varför jag inte reagerat negativt i vuxen ålder men har väl inte kommit fram till något bra svar. Ångrar det inte och skulle inte vilja ha det ogjort. Är idag lyckligt gift och inte haft någon kontakt med honom på många år men kan inte låta bli att tänka på det och fantisera om minnen när jag onanerar. Det enda som jag oroar mig för är att han skulle ha gjort liknande med andra tjejer vilket jag verkligen verkligen inte hoppas. 

    Ett par saker som kanske varit extra olämpliga. 

    - Det hände att han ibland hämtade mig efter skolan och körde till någon parkering där vi hånglade och hade sex i baksätet på hans bil. 

    - Jag sög av honom i garaget på en släktträff på mitt initiativ. Jag måste ha varit runt 14 då. Helt sjukt egentligen när jag tänker på hur allt hade kunnat gå åt helvete om vi blivit påkomna. Då tyckte jag bara det var spännande. Kommer ihåg att jag var så kåt att jag blev arg och irriterad på honom för att han inte ville sätta på mig i garaget hahaha. 

    - När jag var 13 gick jag till ungdomsmottagningen och sa att jag hade jätteproblem med mensvärk (var inte så farligt egentligen) och fick tillslut p-piller. Egentligen var det ju bra med p-piller i det läget, men då tyckte jag det var skitjobbigt och nervöst att behöva ljuga. 

    - Träffade min första pojkvän när jag var 15 (han var 17). Ljög om att jag var oskuld och oerfaren. Tidigare samma dag som han "tog min oskuld" hade jag hade jag haft sex med "H". Alla vänner sedan dess, pojkvänner och min nuvarande man tror jag blev av med oskulden till min första pojkvän när jag var 15.

    - Var ihop med min pojkvän i tre år och var störtkär hela tiden. De första två åren fortsatte jag att ligga med "H", dock inte lika ofta. Kan ha dåligt samvete över det nu men då var det inget som jag tänkte på. Sjukt nog var jag riktigt svartsjuk under hela förhållandet och min pojkvän fick typ inte prata med andra tjejer. Stackars pojke :(

    Tror det var tur att vi slutade hålla på när vi gjorde men där och då var det riktigt jobbigt, saknade länge den intima närheten och hans sätt att kunna få mig att komma nästan bara genom att hångla upp mig. Det är nog bara min nuvarande man som kommer i närheten (men inte hela vägen fram). Så här i efterhand fattar jag egentligen inte hur han tänkte. Fanns ju liksom en ganska stor risk att det skulle komma ut. Jag ville ju så gärna berätta för mina kompisar att jag låg med en äldre skitsnygg man men som tur var gjorde jag aldrig det.


    Får jag fråga vad som gjorde att ni slutade ha sex? hur många år äldre var han?
  • Anonym (Rätt mörkt)

    Den här är rätt mörk anser jag själv.

    Under flera år var jag tillsammans med en tjej. Betydligt yngre än mig, opassande ung, jättesöt tjej. Den här söta tjejen var kär i mig av någon anledning. Inte så att hon var ute efter något tillfälligt, utan det var kärleksdikter och "Jag älskar dig så mycket att det gör ont".

    Eftersom hon var så ung (20 höll på tills hon var 24) och jag 38-42 så tyckte jag det var fel. Eller inte, hon var och är jäkla het. Så jag var tänd på henne som fan. Kär i henne. Galen i henne.

    Jag gick och fantiserade om att vi skulle gifta oss, skaffa barn osv. Fan gamla gubben hade redan barn, orka bli pappa igen så gammal. Hon ville ha barn (men inte ännu) gifta sig med mig och jag var mannen i hennes liv. Men jag fattade ändå nånstans att vadfan din gamla äckliga jävla gubbe vad håller du på med? 

    Så istället för att inte inleda något, eller trilla dit en gång och sedan avsluta så höll jag fast i henne i 4 år, detta fast jag visste att jag kommer sabba för henne. Är hon med mig blir det inga barn, jag stjäl hennes ungdomsår som hon borde lägga på något vettigare än en gammal jäkla skild snuskgubbe...men jag drog ut på det i 4 år bara för att jag var så kåt på henne.

    Så jag stal 4 år ur en ung kvinnas liv. Det är rätt mörkt egentligen.

     

  • Anonym (Josse)
    Anonym (Oj) skrev 2020-08-04 08:52:04 följande:

    Min största hemlighet är att jag känner en trygghet i att sova med blöja.

    Och älskar dricka barn välling ur nappflaska som barn på morgonen.

    Och gärna ha en barnblöja i Trosorna.


    Men inte att bli ammad då?..nej?...
  • Anonym (Superhemligt)
    Anonym (Liv) skrev 2020-08-06 23:25:28 följande:

    Får jag fråga vad som gjorde att ni slutade ha sex? hur många år äldre var han?


    Du får självklart fråga :) Tycker det känns skönt att kunna skriva om det eftersom det inte är något jag kan prata om med någon (och får nog erkänna att jag går igång en hel del på att berätta om min lilla hemlighet hahaha).

    Han var nog 35 (eller 36) första gången vi gjorde något sexuellt. Den största bidragande faktorn till att vi slutade var att det började bli för känslomässigt komplicerat i kombination med att jag började bo mer hos min pappa. Tror "H" märkte att jag slets lite mellan honom och min pojkvän. När vi började var det liksom lek, utforskande och äventyr för mig och jag reflekterade aldrig över några djupare känslor av kärlek. Det var skönt och det var kul och något jag ville ha mer av, that's it. Det är väl kanske inte helt ovanligt att man i den åldern inte alltid sammankopplar sexuella känslor med kärlek, men jag vet inte? När mina kompisar i mellanstadiet skrev kärleksbrev till killar i klassen onanerade jag istället i smyg på toa på rasterna och fantiserade om mycket äldre killar haha. Var dock inte direkt tidig i utvecklingen rent fysiskt men mellan ungefär 14 och 15 hände det ganska mycket kroppsligt och det var då jag började bli kär i killar i min egen ålder och visst, då började det väl utvecklas andra känslor för "H" också. Tror ändå, som sagt, att det var bra att jag flyttade till min pappa och vi slutade.
  • Anonym (dnjkngjk)
    Anonym (Josse) skrev 2020-08-07 00:01:56 följande:

    Men inte att bli ammad då?..nej?...


    Ja, det vore nog härligt.
  • Hejhjälpmig

    Jag är väldigt öppen kring - och älskar att prata om- sex speciellt kinky saker. Men skäms för att gilla fisting så mycket som jag gör.

  • Anonym (Tittare..)

    Tycker min särbos 17-åriga dotter är sjukt läcker, och hon springer ofta omkring 
    i bara trosor samt kort linne och jag skulle inte vara svårövertalad...

  • Anonym (dnjkngjk)

    Att det är sjukt skönt att ta på sig en tjock blöja då och då!

  • Anonym (Me)
    Anonym (Rapist) skrev 2014-10-03 19:52:31 följande:

    För 3år sedan våldtog jag en tjej som drukit för mycket på en fest i sundsvall. Hon tog livet av sig 3månader senare. Hon anmälde aldrig mig ..


    Fy fan vilket jävla svin du är! Jag hoppas du mår riktigt jävla dåligt över det!!! Ett nackskott på dig så hade världen varit Mkt bättre.
  • Anonym (Sex med ex.)

    *Jag och min fd hade sex många ggr i fjol. Vi har varit skilda i 6 år. En av oss har ett nytt förhållande.

    *Jag träffade under några veckor främlingar och sög av dom.

    *Jag träffar en person som är gift och har småbarn.

  • Anonym (..)
    Anonym (Sex med ex.) skrev 2021-01-08 03:54:40 följande

    *Jag träffade under några veckor främlingar och sög av dom.


    Inte för att du måste svara men får man fråga hur och varför? Har nämligen svårt att föreställa mig hur det skulle gå till ... Eller var det krogen?
  • Anonym (Sex med ex.)
    Anonym (..) skrev 2021-01-08 14:53:15 följande:
    Inte för att du måste svara men får man fråga hur och varför? Har nämligen svårt att föreställa mig hur det skulle gå till ... Eller var det krogen?
    Hej. Du får gärna fråga. De kontaktade mig på BC i somras.  I min profil stog att jag ville ha sex utan krav. Fick 1000 mail på 14 dar. Lärde mig då att anonymitetssex är ett begrepp.  Alla fem var trevliga. Jag är singel. 

    Första killen var endast 30, singel. Vi träffades först på en stor parkering så jag fick avgöra om jag vågade följa med honom hem. Väldigt fräsch kille,  24 år yngre än mig. Jag är 54 och knubbig med ganska stora bröst och en rejäl rumpa.  Kaffe, småprat och så sög jag av honom. Påtår och han frågade blygt om jag kunde göra det igen. Japp. Han hörde av sig några veckor senare och vi möttes upp i skogen och höll till i hans bil. Eftersom jag var hem till honom kan jag ju  kolla vad han heter men det är ointressant. 

    Två andra har jag bara träffat i skogen. Avsugningar. En man två ggr. Han var särbo.  
    Vet inte vad någon heter och det vet inte vad jag heter. 
    En man kom hit och satt på mig så det heter duga i 2.5 timmar. Han kan ju iofs kolla vad jag heter men han är inte singel. Han körde 32 mil enkel resa.
    Mycket trevlig kväll. Oskyddat, ja. Jag har kollat mig och inte fått något. 

    Inser att jag har kunnat råka illa ut. Jag njöt av alla tillfällen. Endast två träffar  innebar samlag. Tre var endast  BJ. 

    Jag har avslutat kontakten med samtliga och detta skedde under 4 veckor. 
  • Anonym (..)
    Anonym (Sex med ex.) skrev 2021-01-08 15:29:51 följande:
    Hej. Du får gärna fråga. De kontaktade mig på BC i somras.  I min profil stog att jag ville ha sex utan krav. Fick 1000 mail på 14 dar. Lärde mig då att anonymitetssex är ett begrepp.  Alla fem var trevliga. Jag är singel. 

    Första killen var endast 30, singel. Vi träffades först på en stor parkering så jag fick avgöra om jag vågade följa med honom hem. Väldigt fräsch kille,  24 år yngre än mig. Jag är 54 och knubbig med ganska stora bröst och en rejäl rumpa.  Kaffe, småprat och så sög jag av honom. Påtår och han frågade blygt om jag kunde göra det igen. Japp. Han hörde av sig några veckor senare och vi möttes upp i skogen och höll till i hans bil. Eftersom jag var hem till honom kan jag ju  kolla vad han heter men det är ointressant. 

    Två andra har jag bara träffat i skogen. Avsugningar. En man två ggr. Han var särbo.  
    Vet inte vad någon heter och det vet inte vad jag heter. 
    En man kom hit och satt på mig så det heter duga i 2.5 timmar. Han kan ju iofs kolla vad jag heter men han är inte singel. Han körde 32 mil enkel resa.
    Mycket trevlig kväll. Oskyddat, ja. Jag har kollat mig och inte fått något. 

    Inser att jag har kunnat råka illa ut. Jag njöt av alla tillfällen. Endast två träffar  innebar samlag. Tre var endast  BJ. 

    Jag har avslutat kontakten med samtliga och detta skedde under 4 veckor. 
    Tack för svar! Då förstår jag.
    men jag måste säga att ojdå, det där var en värld och begrepp som är helt främmande för mig. Blev uppriktigt talat lite förvånad av din ålder också, men det är ju inte något fel för det. Vet inte varför jag ens fick för mig ngt annat.

    Får väl erkänna att det lät ju häftigt, haha =)
    gick lite igång på det faktiskt
  • Anonym (Sex med ex.)

    [quote=80877100][quote-nick]Anonym (..) skrev 2021-01-08 15:37:30 följande:[/quote-nick]

    Tack för svar! Då förstår jag.

    men jag måste säga att ojdå......

    Det var väldigt upphetsande även för mig. Jag är brydd över mig själv att jag gjorde det och ångrar inget. Jag kände mig väldigt bekräftad. Men slulle nån få veta det så skulle jag bli oerhört illa sedd.

  • Anonym (H)

    Jag bajsade i sonens blöjhink igår. Sambon ockuperade den enda toaletten i hushållet och jag blev akut bajsnödig efter en stor kopp kaffe.. Fick panik, slängde ner en blöjpåse i hinken och sket. Torkade mig med ett par babywhipes.. Detta kommer jag ta med mig ner i graven och aldrig berätta för någon.

  • Anonym (I)
    Anonym (Superhemligt) skrev 2020-08-07 12:33:18 följande:
    Du får självklart fråga :) Tycker det känns skönt att kunna skriva om det eftersom det inte är något jag kan prata om med någon (och får nog erkänna att jag går igång en hel del på att berätta om min lilla hemlighet hahaha).

    Han var nog 35 (eller 36) första gången vi gjorde något sexuellt. Den största bidragande faktorn till att vi slutade var att det började bli för känslomässigt komplicerat i kombination med att jag började bo mer hos min pappa. Tror "H" märkte att jag slets lite mellan honom och min pojkvän. När vi började var det liksom lek, utforskande och äventyr för mig och jag reflekterade aldrig över några djupare känslor av kärlek. Det var skönt och det var kul och något jag ville ha mer av, that's it. Det är väl kanske inte helt ovanligt att man i den åldern inte alltid sammankopplar sexuella känslor med kärlek, men jag vet inte? När mina kompisar i mellanstadiet skrev kärleksbrev till killar i klassen onanerade jag istället i smyg på toa på rasterna och fantiserade om mycket äldre killar haha. Var dock inte direkt tidig i utvecklingen rent fysiskt men mellan ungefär 14 och 15 hände det ganska mycket kroppsligt och det var då jag började bli kär i killar i min egen ålder och visst, då började det väl utvecklas andra känslor för "H" också. Tror ändå, som sagt, att det var bra att jag flyttade till min pappa och vi slutade.

     


    tänk om denne var en pedofil som gav sig på andra barn..

  • Anonym (Inte så allvarligt)

    Inget så allvarligt, men att min karl var tvungen att smörja mina hemorojjder. Det gjorde så fruktansvärt ont att göra det själv så enklaste sättet för att det skulle bli ordentligt och bra gjort var att jag kunde hålla i något hårt så fick han göra det. Han har även fått fiska ut en tampong för att snöret gick av och jag fick halv panik när jag inte kunde få ut den.

    Väldigt intima saker som säkert totalt kan sabba sexlivet. Fast hemorojjderna fick han stånd av att smörja vilket både lindrade det jobbiga på ett sätt men även ökade på pinsamheten i situationen.

    Det kan jag avslöja på internet anonymt men skulle aldrig berätta för någon om det i verkligheten. Nu har han inte nämnt något om det efteråt bara hjälpt mig när jag vart desperat men skulle han nämna det hade jag ändå sagt det där har aldrig hänt till honom trots att han var där och den som hjälpte mig.   

  • Anonym (Loppan (kille))

    När jag var 14-15 gjorde en äldre man sexuella närmanden på mig. Jag var så ung och blyg då att jag inte visste hur jag skulle säga nej Jag antar att mitt uteblivna nej togs som ett ja och det slutade med att vi hade sex. Jag skämdes otroligt när jag cyklade hem. Mannen ifråga fortsatte några med detta och jag lärde mig att uppskatta våra möten även om skammen var ganska stor.

    När jag gick ut gymnasiet flyttade jag och har inte haft någon mer kontakt med honom. Jag misstänker att han fortfarande utnyttjar unga killar.

Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?