• Anonym

Vad er är mörkaste hemlighet?

Anonym (:() skrev 2012-09-11 14:53:20 följande:
    Att jag är sängvätare, det har jag varit i hela mitt liv. Bara min exman vet. Jag har äntligen sökt hjälp och ska till läkare om ett par veckor. Nästan 30 bast... Hoppas innerligt att hon kan hjälpa mig. Annars vet jag inte vad jag gör. Gråter
    Lilla vän, om du vore här skulle jag krama dig!
    Vet lite hur du känner. Var typ 12 när jag slutade. Det brukar bero på något man varit med om som barn. Typ otrygg uppväxt eller att du sover väldigt hårt. INGET ATT SKÄMMAS FÖR egentligen. Och tro mig, du är långt ifrån ensam <3
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-11 19:55:48 följande:
    bodde mittemot en mördare i huset mitt över som dödat ett barn
    sexuellt övergrepp när jag var 11 år, misshandel skada i en njure
    kidnappad som 7 åring med 2 kompisar
    sorg  ,  i  många år
    misshandlad som liten med ett syskon 
    Va? våldtog mördaren dig? varför var han fri?
  • Anonym

Min mörkaste hemlighet är att jag överhuvudtaget inte hyser några varma känslor för gubben i huset längre.

• Meddelande borttaget
  • Anonym

Jag blir ofta skitkåt när jag är ensam och då kollar jag på porr oftast sådana där männen har monsterkukar =)

• Anonym

Att jag har dissociativ identitetsstörning (Fd multipel personlighetsstörning).

• Anonym
    Anonym (rik) skrev 2012-08-20 17:04:36 följande:
    Alla mina vänner tror jag är en vanlig tjomme med en halvtaskig lön men i själva verket har jag en förmögenhet på över 150 miljoner. Jag vill inte tala om det för det blir bara så otroligt mycket strul och tjafs och krångel om folk vet att jag är skitrik.

Det där låter så härligt =) Är det bara en mörk hemlighet?Eller är du glad för det också?
  • Anonym
    Anonym (rik) skrev 2012-08-20 17:04:36 följande:
    Alla mina vänner tror jag är en vanlig tjomme med en halvtaskig lön men i själva verket har jag en förmögenhet på över 150 miljoner. Jag vill inte tala om det för det blir bara så otroligt mycket strul och tjafs och krångel om folk vet att jag är skitrik.
    Har varit i lite samma sits, dock inte de summorna. Berättade inte ens för familjen utan alla trodde vi var "fattiga". Fast vi levde bara snålt, extremt snålt. När vi hade som mest sa min mamma att vi antagligen hade rätt till bidrag, ha ha :)
  • Anonym
    Anonym (Går det över?) skrev 2012-09-18 18:47:40 följande:
    Att jag ska få barn om några veckor, och ångrar så himla mycket att jag blev gravid. Tror inte jag är redo för detta alls.
    Så känner alla ibland tror jag ;) Vänta bara tills ditt lilla pyre ligger i din famn <3
  • Anonym

Själv dricker jag minst ett glas vin varje kväll för att inte få utbrott på mitt barn som har grav ADHD, det är för att orka vara en bra mamma som inte tappar tålamodet helt vareviga kväll efter barnets bråk.
    Nej, ingen ultimat lösning, men bråken klingar ju av, jag blir en lugn mamma som klarar hålla god min och inte låta bråken eskalera...
    Attans osis att det behövs ett glas vin för att hålla tålamodet uppe bara...

Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?