• Anonym

Vad er är mörkaste hemlighet?

Jag fantiserar flera gånger om dagen om att tortera och döda andra människor. Eller så fantiserar jag om att döda mig själv på coolaste sättet.

• Anonym

Jag tror inte att jag är kär i min man längre.. har inte känt nått på flera år.. vi har varit ihop i 5 år och gifta i två månader. 

Jag ljuger väldigt ofta. Jag vill helst inte jobba utan trivs med att leva på andra. 

• Anonym

Satte på min barndomsväns mamma under tiden han har däckat på sitt rum

• Anonym

jag har fantasier om att döda alla gärningsmän som vart på mig.
    att ge min familj stryk, som vände mig ryggen, och inte trodde på mig, när jag var i ett känsligt läge.

jag vill även gå på droger, för att glömma allting. vill bara väck.

jag vill ha tillbaka mitt ex, och älskar han fortfarande. men är för stolt att säga nåt.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-11-29 18:08:19 följande:
    jag har fantasier om att döda alla gärningsmän som vart på mig.
    att ge min familj stryk, som vände mig ryggen, och inte trodde på mig, när jag var i ett känsligt läge.

jag vill även gå på droger, för att glömma allting. vill bara väck.

jag vill ha tillbaka mitt ex, och älskar han fortfarande. men är för stolt att säga nåt.

Testa cannabis, det hjälper dig kanske att komma över det vad du har varit med om, att förstränga och bedöva tror jag inte på, inget gott kommer ut ur det i längden.
    Såna problem måste lösas för att man ska fungera och inte sopas under mattan.

• Anonym
    Anonym (Oj!) skrev 2012-11-29 18:16:49 följande:
    HAHA SJUKT HAHA hur gik detta till? Var hon intresserad av dig?
    Det kan man lugnt säga att hon var, eller så var hon bara kåt den kvällen
    Hon kom in och hämtade mig när jag spelade vid datorn och polaren lå däckat.

Jag var långt ifrån nykter och en kvinna ville ha sex med mig, vad gör man i det läget?

• Anonym

Drömmer ofta om att ta livet av mig och tänker ut hur jag ska göra. Går i hemlighet och smider planer och hur det ska såra folk och familj minst.

• Anonym
    Singoallaa skrev 2012-11-30 13:32:01 följande:

Arg på att du tagit livet av en oskyldig katt som förtjänade så mycket bättre och få den kärlek och trygga hem som han så väl förtjänade. Men tyvärr råkade han hamna hos dig en kallblodig mördare som inte kämpade överhuvudtaget för katten och hans liv, utan valde att strypa och mörda katten. Jag ryser bara vid självaste tanken. Du äckliga, vidriga bacill.
    Mördare

Tycker du ska tagga ner några snäpp innan du smäller den gammla pumpen

• Anonym
    Singoallaa skrev 2012-11-30 15:02:59 följande:

Kan inte, blev så illa berörd av vad jag fick läsa av kattstryparen att jag fysiskt blev illamående. att det går runt folk på öppna gator med så sadistiska drag och med empati brist är skrämmande, jag mår illa. Stackars underbara kissen. Vila i frid du fina, mjuka, underbara katt. Du förtjänade så mycket bättre än att plågas till döds. Tydligen var det svårt för kattstryparen och sadisten att ta katten till veterinären för att få en avlivningsspruta så den i alla fall skulle slippa få lida och lugnt somna in.....men nej det var katten tydligen inte värd. Bacill.
    Stackars lilla gris som avled för din skulle eller  ko, kyckling, nån form av fisk...

Direkt efter läser man om andra verkligen empatistörda människor som skriver hur dom med nöje hade plågat andra människor.
    Förstår exakt.
  • Anonym

Min mörkaste hemlighet är att jag hade sex med min kusin förra sommaren. Vi var båda singlar då, men ändå...

Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?