• Anonym

Vad er är mörkaste hemlighet?

Att jag är så kär i min handledare. Han är vacker, snäll och en alldeles underbar människa. Jag är gift och så även han men jag drömmer om honom och vill "stjäla" honom varje dag. Att jag lever med min man är av ren bekvämlighet och det är fruktansvärt av mig.

• Anonym

Jag stalkar min fd chef. Han sparkar folk på löpande band och ersätter dem med fas3-are på  ett sätt som snedvrider konkurrensen.

• Anonym

Min mörka hemlighet är att jag önskar att datorerna ska friteras och brinna för alla de människor som hela tiden ska förstöra alla roliga trådar med sina OT-diskussioner. Fy för er!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-12-02 02:22:33 följande:
    Min mörka hemlighet är att jag önskar att datorerna ska friteras och brinna för alla de människor som hela tiden ska förstöra alla roliga trådar med sina OT-diskussioner. Fy för er!
    Det finns ett gäng som inte tror att reglerna gäller dem och som brukar förstöra alla de trådar de medverkar i.
    Anmäl dem för off topic är mitt tips. Jag har börjat göra det eftersom de förstör så många trådar.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-12-02 08:28:23 följande:
    Det finns ett gäng som inte tror att reglerna gäller dem och som brukar förstöra alla de trådar de medverkar i.
    Anmäl dem för off topic är mitt tips. Jag har börjat göra det eftersom de förstör så många trådar.
    Fattar inte att de på FL inte kan ta och spärra såna människor som användare helt. Inte bara kontot, utan spärra personen i fråga så de inte bara kommer igen med nytt nick.
  • Anonym

min hemlighet just nu, e att jag haft ett älskat ex hos mig i helgen. har haft en tuff tid, så han kom o hjälpte mig.
    naturligtvis ledde detta till sex, då han o jag e sjukt samspelta där.
    han fick dåligt samvete. jag frågade vad det va? då visade det sig att han dejtar annan tjej??  men på nåt vis tog jag inte åt mig. för jag dejjtar andra killar. eller kille. det e en jag dejjtar. o mitt ex o jag bor för långt ifrån varann. blir aldrig nåt stadigt. det vet vi. men sexet har alltid funkat!
    han o jag har i 8 års tid hållt kontakt med varann. vi har inte kunnat släppa varnn alls.
    men nu måste vi nog det.. :(

• Anonym
    Anonym (hemsk tjej) skrev 2012-12-03 00:32:00 följande:
    jag lever ihop med riktiga pappan nu, så flickan har det bra det lovar jag. hon kallar båda för pappa. 
    Det här är ju inte tråden för att övertyga dig att berätta sanningen - men tror du att det blir bättre och enklare och att de blir mindre arga ju längre du väntar?

Dotterns pappa som du bor med - vet han att han är pappan?
  • Anonym
    Anonym (hemsk tjej) skrev 2012-12-03 00:38:09 följande:
    nej, det tror jag inte.... jag vet att jag flyr från problemet men det gör det inte mindre jobbigt, tvärtom! min man vet såklart och vi har också hela vårdnaden om bägge barnen. 
    Av erfarenhet - ju snabbare du sätter dig ner och berättar sanningen - desto bättre för ALLA inblandade, barn som vuxna. Bara ett tips.
  • Anonym

*När jag var liten brukade jag och min bästa kompis leka sexlekar.

*Jag skar min för första gången när jag gick i fjärde klass.

• Anonym
    Singoallaa skrev 2012-12-03 10:45:11 följande:

Måste det ena utesluta det andra. Jag reagerar starkt när barn far illa. Men i detta fall med kattstryparen så plågades djuret till döds, i min värld är det en sadistisk, äcklig handling gjord av en störd människa. Ingen vill väl plåga och mörda djur, eller? Finner inte du det vara groteskt? Ingen i tråden har än skrivit om att ha plågat ett barn eller annnat fruktansvärt, klart som fan att vi hade reagerat med avsky och äckel. Man plågar inte ihjäl oskyldiga och försvarslösa djur!!!
    Severus skrev 2012-12-03 16:00:30 följande:
    Rätt, Singoalla
    Du och Anton är några av de få vettiga i denna tråd
    Några andra skulle behöva raspas lite
    Jag antar att ni är etiska veganer.

Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?