• Anonym (Rädd)

Mina blåmärken försvinner inte!

Hej!

Jag har små blåmärken i knävecket som blir fler och fler.. de gör inget ont. Jag har varit hos min läkare som tagit massa olika prover, allt visar bra!
    Men de blir fler och fler, varför? Finns det någon här som har varit med om liknande?   
    De sitter som på rad och börjar i knävecket och har nu nått långt upp på låret.
    Jag är skiträdd.. tänk om jag har leukemi eller något annat som är farligt :(
     Är också väldigt väldigt trött och har en känsla av trötthet i ben och armar. Nästan som träningsvärk fast ändå inte.. Någon? 

• Svar på tråden Mina blåmärken försvinner inte!
  • Bonsaiii

YummiMami

Du uppfattas som arrogant och otrevlig. Alla hanterar cancerbesked olika. Vissa blir livrädda för en beligncancer medan andra tar det lugnt trots en livshotande diagnos. Bara för att du tog det med ro, måste man ha förståelse för andras känslor.

• YummyMami
    Bonsaiii skrev 2013-01-02 20:32:26 följande:
    YummiMami

Du uppfattas som arrogant och otrevlig. Alla hanterar cancerbesked olika. Vissa blir livrädda för en beligncancer medan andra tar det lugnt trots en livshotande diagnos. Bara för att du tog det med ro, måste man ha förståelse för andras känslor.

Du startade tråden för ett halvår sen, skulle det ha varit cancer så skulle du ha legat under vård för det för länge sen. Min fråga var inte otrevlig, ditt svar var det däremot. För det enda jag la fram var hela spannet från ofarligaste till farligaste.
  • Anonym (Rädd)

Jag är verkligen inte dryg! Men jag ogillar ditt sätt. Jättetråkigt för dig att du har haft cancer och jag håller mina tummar att det går bra på återbesöket.

Tack Bonsaiii. 

• Anonym (Rädd)

Okej, då ber jag om ursäkt om du uppfattade mig som dryg. Det du skrev nu känns bättre ;) 

• YummyMami
    Anonym (Rädd) skrev 2013-01-02 20:42:10 följande:
    Jag är verkligen inte dryg! Men jag ogillar ditt sätt. Jättetråkigt för dig att du har haft cancer och jag håller mina tummar att det går bra på återbesöket.

Tack Bonsaiii. 

Kanske du kanske kan fundera över varför du ogillar mig. Jag är inte elak, jag är rak och jag är snäll person, jag ställer upp för de närmaste även om jag är helt slut ibland, nej jag tar tillbaka det där med snäll. Jag är nog korkad mellan varven.. Att ogilla folk till höger och vänster utan att känna den är inget annat än drygt. Så jo, jag tycker än att du är dryg, ditt beteende mot mig är det i iallafall. Du har ingen aning om vem jag är, och ändå ogillar du mig? Grattis.
  • Anonym (Rädd)

Du får tycka att jag är dryg hur mycket du vill, men nu var det inte hur vida dryg jag är tråden handlar om.
    Jag tyckte att du uppfattades som arrogant och otrevlig i ditt svar precis som bonsaiii skrev.  Jag bad också om ursäkt.. men det bet visst inte. 
    Godnatt  

• Mayen
    YummyMami skrev 2013-01-02 20:54:03 följande:

Kanske du kanske kan fundera över varför du ogillar mig. Jag är inte elak, jag är rak och jag är snäll person, jag ställer upp för de närmaste även om jag är helt slut ibland, nej jag tar tillbaka det där med snäll. Jag är nog korkad mellan varven.. Att ogilla folk till höger och vänster utan att känna den är inget annat än drygt. Så jo, jag tycker än att du är dryg, ditt beteende mot mig är det i iallafall. Du har ingen aning om vem jag är, och ändå ogillar du mig? Grattis.

Håller med det som andra skrivit här - du fortsätter att vara arrogant och otrevlig.
    Du tillför just inget till tråden än osämja - så jag tycker du kan lämna TS tråd - öppna en egen om du vill
  • YummyMami
    Bonsaiii skrev 2013-01-03 16:37:59 följande:
    YummieMami

Jag har inte startat den här tråden

Okej, mitt misstag. Nu är ni tre som tycker att jag är så elak när jag lade från det enorma spannvidet om vad det var för något, eftersom jag trodde verkligen att det hade kommit till sin lösning. Känns ju väldigt mysigt, eller inte.
  • Anonym (86)
    YummyMami skrev 2013-01-02 20:54:03 följande:

Eh, jag surfade precis in på den här tråden och, YummyMami, och jag gillar inte heller ditt sätt att skriva på, det känns hårt och kallt när man läser det, för alla nyanser - som skulle kommit fram om du pratat och sagt det du vill föra fram - försvinner när det skrivs i textform.
    YummyMami skrev 2013-01-03 16:45:23 följande:

Okej, mitt misstag. Nu är ni tre som tycker att jag är så elak när jag lade från det enorma spannvidet om vad det var för något, eftersom jag trodde verkligen att det hade kommit till sin lösning. Känns ju väldigt mysigt, eller inte.
    Fyra, faktiskt.

Svar på tråden Mina blåmärken försvinner inte!