• Anonym (Fingerfärdig)

Hon vill bara knulla, inga fingrar längre

Hon som alltid njutit av mitt fingerjobb och min hand till många orgasmer, vill bara ha kuk direkt nu med lite puss och smek innan, inget normalt förspel med fördelen att bli torrare, kanske därför. Men hon säger bara jag vill inte det längre. Klittan är känsligast och jag får ordentligt bånge när hon kommer upp i varv och efter ett tag vill ha in mig, men nu är det nästan som en hora pang på rödbetan och kan misslyckas.

Det sparar tid och blir bättre friktion men kan vara svårt att få ordentlig bånge utan ordentligt förspel som vi är vana vid. Hur vanligt är det och varför vill tjejer inte dras upp med fingermassage/fingerpulla först?

• Svar på tråden Hon vill bara knulla, inga fingrar längre
  • Pinguicula

Ärligt talat så blir jag så när jag har mindre sexlust och inte är lika kåt som vanligt.

• Anonym (Samma här)

Jodå, detta är ett vanligt problem! Om karlarna kunde fatta att vår klitoris är en smula känslig, då skulle de massera ovanpå klitoriskappan,
    Gör de ej detta, då blir det alltför abrupt, och det gör mera ont än känns skönt. Hellre då att killarna för in staken.

• Anonym (trött)

En sak som slog mig..hon vill väl ha det överstökat så fort som möjligt.. Vi kvinnor är sådana ibland.. jag är sådan ibland.., vill inte lägga mer tid på sex har annat o göra..

• Pinguicula

Fast hon verkar ju ha gillat behandlingen förut?

• Anonym (trött)
    Pinguicula skrev 2012-07-18 18:52:20 följande:
    Fast hon verkar ju ha gillat behandlingen förut?
    Finns mycket som kvinnor gillade innan..men sedan så när vi har varit ihop med killen ett tag så  tröttnar vi precis som med annat , smika oss, klä oss fint...
  • J   a   d   e   d

Men varför inte fråga henne igen? Om något ändrats och du upplever det vara negativt så är det värt att bättra på kommunikationen. Eller ska vi sitta här och gissa utifrån hur "alla" kvinnor vill ha det?

Jeddan
  • c89

Jag kan tillhöra skaran som tröttnar på fingrar ibland, det kan jag sköta bättre själv liksom. Hellre att man varierar med oralsex ibland så man inte blir så less...

• Anonym (Mm)

Som flera andra säger, man tröttnar på vissa saker. Och, dessutom, hon kanske fejkade en del förut? Och har ledsnat på det med, för ibland fejkar vi kvinnor (många av oss iaf) fast det är dumt enkom för att det är fan så mycket lättare än att behöva 'ta hand om' en karl som blir helt tillintetgjord för att han inte lyckas.
    Men säger man det till män så säger de (har nog aldrig slagit fel) neeeeeeej hon fejkar inte det skulle jag märka. Nä, det märks inte.

Eller så är det som några andra skrivit, när man har mindre lust så vill man att det ska ta kortast möjliga tid.

• Pudding

"som en hora"! Vad menas? 

• Anonym
    Pudding skrev 2012-07-18 19:23:26 följande:
    "som en hora"! Vad menas? 
    Jobbar på ackord, inte med timlön?
Svar på tråden Hon vill bara knulla, inga fingrar längre