• Anonym (Fingerfärdig)

Hon vill bara knulla, inga fingrar längre

Hon som alltid njutit av mitt fingerjobb och min hand till många orgasmer, vill bara ha kuk direkt nu med lite puss och smek innan, inget normalt förspel med fördelen att bli torrare, kanske därför. Men hon säger bara jag vill inte det längre. Klittan är känsligast och jag får ordentligt bånge när hon kommer upp i varv och efter ett tag vill ha in mig, men nu är det nästan som en hora pang på rödbetan och kan misslyckas.

Det sparar tid och blir bättre friktion men kan vara svårt att få ordentlig bånge utan ordentligt förspel som vi är vana vid. Hur vanligt är det och varför vill tjejer inte dras upp med fingermassage/fingerpulla först?

• Svar på tråden Hon vill bara knulla, inga fingrar längre
  • Anonym
    Anonym (trött) skrev 2012-07-18 18:51:53 följande:
    En sak som slog mig..hon vill väl ha det överstökat så fort som möjligt.. Vi kvinnor är sådana ibland.. jag är sådan ibland.., vill inte lägga mer tid på sex har annat o göra..

Tänkte precis på att skriva det.

Word.
  • Anonym

Men kuken är väl alltid roligare än fingrar?

• jonas1974
    En sak som slog mig..hon vill väl ha det överstökat så fort som möjligt.. Vi kvinnor är sådana ibland.. jag är sådan ibland.., vill inte lägga mer tid på sex har annat o göra..

Ställer upp fast ni egentligen kunde vara utan?

Till TS så tror jag bara du kan eliminera alla andra orosmoln så får du nog pulla vidare. Ex. Ha ekonomin i ordning, hjälpa till hemma, resa bort en helg och få allt serverat. Tänder hon inte på alla cylindrar då får du snacka med henne.

Good l(f)uck
  • Anonym

jag tycker inte det är skönt alls när killar fingrar där nere, dom som har fingrat på mig har varit alldeles för hårdhänta, tjejer är mycket känsliga där nere..

sen är ett finger i fittan inte skönt öht tycker jag, en kuk är 1000ggr bättre.. ;) ;) 

• Anonym
    jonas1974 skrev 2012-07-18 21:01:25 följande:

Ställer upp fast ni egentligen kunde vara utan?
    Till TS så tror jag bara du kan eliminera alla andra orosmoln så får du nog pulla vidare. Ex. Ha ekonomin i ordning, hjälpa till hemma, resa bort en helg och få allt serverat. Tänder hon inte på alla cylindrar då får du snacka med henne.
    Good l(f)uck

Ja men det är ju killars fel att tjejer måste ställa upp på sex
  • Anonym

Tycker mäns fingrar brukar vara strävare och inte alls lika sköna att ha där nere, som mina egna fingrar

• Anonym (Fingerfärdig)

Asså hon vill inte prata om det, jag har lagt ner jobb på hennes orgasmer hon gillat med varsamt handlag och koll, runt klittan och vaginan, in med 1 2 3 4 fingrar och hon stönat av vällust. En hora får man bara stoppa in den i och göra jobbet.
    Man får prova sig fram då smek på musen visst var ok.
    Förut var det viktigaste först att hon haft det skönt så hon inte blir besviken, sedan kom jag, senast med bara kuk tog det slut snabbt och hon blev besviken.
    Lite pirrigt att skriva om det som man kanske ska göra fredag lördag istället ;)

• Anonym (Som jag.)

Kan säga att jag har mindre sexlust nu för ja e på tjocken.

Sexlivet har väl dalat kan man säga! Förut  var de fingrar o hela köret innan,,,
    Men nu, när ja dom få ggr vill ligga, så vill ja har "Äkta varan" på en gång.

Varför??
    Därför att de e skönast.

Ja vill inte lägga tid på att hålla på med förspel när ja inte har de där riktigt suget längre. Utan när de väl slår till, då ska de va pang på!

• Anonym
    Anonym (Fingerfärdig) skrev 2012-07-18 23:21:55 följande:
    Asså hon vill inte prata om det, jag har lagt ner jobb på hennes orgasmer hon gillat med varsamt handlag och koll, runt klittan och vaginan, in med 1 2 3 4 fingrar och hon stönat av vällust. En hora får man bara stoppa in den i och göra jobbet.

Man får prova sig fram då smek på musen visst var ok.

Förut var det viktigaste först att hon haft det skönt så hon inte blir besviken, sedan kom jag, senast med bara kuk tog det slut snabbt och hon blev besviken.

Lite pirrigt att skriva om det som man kanske ska göra fredag lördag istället ;)

1finger=oskönt, 2=kan va ok om mannen tar det försiktigt, 3,4fingrar =oskönt...
  • Anonym

Jag föredrar 100 gånger om att få kuken inkörd i mig än hans finger eller fingrar....jag blir kåt av att bara tänka tanken på hur han känns....wow....Älska hett och länge...behöver inget försppel...gillar att han hettar upp mig med kuken istället.

• Anonym (Fingerfärdig)
    Anonym skrev 2012-07-18 23:32:03 följande:
    1finger=oskönt, 2=kan va ok om mannen tar det försiktigt, 3,4fingrar =oskönt...
    Beror nog på storleken på både det ena och andra, det hörs.
  • Landqvist

Jag har aldrig gillat med fingrarna. Oralsex är tusen gånger bättre som förspel. Kan ju hända att hon låtsades förut för att göra dig glad, men nu har hon tröttnat på det.

Så länge jag får visa leg på Systemet tänker jag åka på reducerat pris i SL-trafiken
  • Anonym (Fingerfärdig)

Oralsex som kan leda till cancer var smarrigt och vi har slutat med. Ingen låtsas 8 djupa orgasmer i rad.

• Landqvist

Va, tror du att oralsex leder till cancer?

8 orgasmer i rad låter faktiskt lite som fejk tyvärr. Men den enda som har svaret är ju din tjej. Var det många gånger hon tyckte det var skönt? Alltså var det typ 5 gånger eller 100? Verkar lite märkligt att hon skulle tycka att det är jätteskönt men ändå inte vilja ha. Under hur lång tid har hon inte velat? Om det bara är ett kort tag kan det vara så att hon inte känner så mycket för sex alls för tillfället och bara vill få det överstökat.

Så länge jag får visa leg på Systemet tänker jag åka på reducerat pris i SL-trafiken
  • Anonym

Sådan var jag när jag hade tappat mina känslor för mitt ex..ville inte ha närheten av förspel längre. Bara få det gjort

• Anonym (trött)
    Anonym skrev 2012-07-18 21:02:21 följande:
    jag tycker inte det är skönt alls när killar fingrar där nere, dom som har fingrat på mig har varit alldeles för hårdhänta, tjejer är mycket känsliga där nere..

sen är ett finger i fittan inte skönt öht tycker jag, en kuk är 1000ggr bättre.. ;) ;) 
    Ja många män är förbannt hårdhänta... de pullar för kung o fosterland.. man kan säga till tusen gånger..men sedan är det samma igen.. :O(
  • Anonym (trött)
    Anonym skrev 2012-07-19 19:10:29 följande:
    Sådan var jag när jag hade tappat mina känslor för mitt ex..ville inte ha närheten av förspel längre. Bara få det gjort
    Samma här...
  • YummyMami
    Gissar på samma, man är inte alltid sugen på långhistorier utan vill få det fixat lite snabbare. 
Svar på tråden Hon vill bara knulla, inga fingrar längre