• Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • Dorian Ertymexx
    Fiona M skrev 2012-07-20 18:48:48 följande:
    Är hen-motståndarna så otroligt dåliga på engelska att de stolt drar upp att "hen" - minsann! - betyder höna men har inte alls reflekterat över "barn"?

Hysch, inte försöka invokera konsekvens här nu, det är SÅ PK att vara konsekvent!! {#emotions_dlg.djavulsk}
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Anonym (q)
    Veladis skrev 2012-07-20 20:36:03 följande:
    Det finns inget som heter talibannazifeminister, ändå tycker Faber att det är lämplig benämning på folk, så...
    "Dödsmördarsuffragett" är mitt favoritord.
  • Anonym
    Dorian Ertymexx skrev 2012-07-20 20:40:13 följande:
    Kan kan man, men exakt vad är skillnaden? Om problemet med "hen" är att det är könlöst så är ju "bebisen" eller "liten" EXAKT lika illa, eller hur?
    Näe serru det är förstår du stor skillnad därför atteh... jo så här förstår du... ehhh... För att det är så! 
  • Dorian Ertymexx
    The Green Witch skrev 2012-07-20 18:53:33 följande:
    Eurabihen.

SHIT!!! Du kom på det!!! Hen-reformen är en del av Eurabien-konspirationen!!! Genom att avköna alla män och kvinnor i Sverige så dödar man av de olikheter som tänder sexualiteten, och alla barn kommer därmed bli asexuella och/eller bögtransor, och DÅ BLIR DET INGA BARN GJORDA OCH ARABERNA TAR ÖVER!!!! FörvånadGråterSkrikandes

Eeeeller inte.  
  • Dorian Ertymexx
    Faber skrev 2012-07-20 19:06:29 följande:
    Man är antingen eller. Att pårökta genustalibaner på våra universitet hittat på något annat påverkar inte verkligheten.

Much to learn you have, young padawan. VERY, VERY much.

Det föds många som är intergender årligen. Långt fler än man tror, faktiskt. Många av dessa opereras omedelbart till flickor. Faktum är, som jag skrev tidigare, att vi ALLA är mer eller mindre intergender. Kön är en flytande skala, inte ett antingen-eller.  
  • Anonym (q)
    Anonym skrev 2012-07-20 20:43:18 följande:
    Näe serru det är förstår du stor skillnad därför atteh... jo så här förstår du... ehhh... För att det är så! 
    "Vi har alltid gjort det på det krångliga och felaktiga sättet, så jag är van och jag ser därför ingen anledning till att sluta med det."
  • Dorian Ertymexx
    Odd Pixie skrev 2012-07-20 19:10:36 följande:
    Å' jag hatar dumjävlar som får för sig att det heter grabb. DET HETER FAKTISKT POJKE, SÅ DET SÅ.

Hahahahaha. Vad fan är du rädd för? Det är ett ord? Om vår könstillhörighet står och faller med ett ord så vettesjutton om det är så himla biologiskt att vi är olika egentligen.

Eller hur? Om det är så givet att det bara finns två kön som inte kan förändras, varför då hysterisera över ett ord som man inte ens måste använda?
  • Dorian Ertymexx
    LunaLunatic skrev 2012-07-20 19:11:48 följande:
    Hittade inte alternativet "Vilken idiotiskt diskussion, läs på innan nästa gång"

Skål
  • Faber
    Anonym skrev 2012-07-20 20:32:02 följande:
    Grattis, du avslöjade just dig själv som ett skämt.
    Exakt hur ser det tredje könet ut?
    *Politiskt korrekt sidfot*
  • Anonym
    Anonym (q) skrev 2012-07-20 20:46:48 följande:
    "Vi har alltid gjort det på det krångliga och felaktiga sättet, så jag är van och jag ser därför ingen anledning till att sluta med det."
    "Min låda är liten och trång men jag trivs bättre här inne än utanför för där finns det ju blommor att lukta på!"
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!