• Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • Jellybeanbaby

RÄTTELSE:

Om vi NU SOM ETT EXEMPEL räknar att det finns exakt hälften FÖDDA MED SNOPP och hälften FÖDDA MED FITTA minus de som är FÖDDA MED BÅDE OCH så finns det i PROCENT att 49,835% har snopp och 49,835% har snippa - och 0,33% hermiafroditer

Vad är det som är så svårt att förstå?

• Anonym (hon)

Jag hatar också ordet "hen", men det allra töntigaste är ju ändå att det betyder "höna" på engelska. Vadå neutralt?

• Jellybeanbaby
    Plutteli skrev 2012-07-21 20:00:25 följande:
    Å med detta menar jag alltså rent medicinsk vad personerna kategoriseras som XX= kvinna, KY= man. Vad personen sedan KÄNNER sig som är nått heeelt annat!
    jag håller helt med. antingen XX eller XY och sen finns den där ovanliga sorten som är en kombo.
    Nåt annat finns inte. DET HAR INTE ATT GÖRA MED SEXUALITET ELLER ATT EN MAN KÄNNER FÖR ATT KLÄ SIG SOM EN KVINNA.

Herregud, är folk så här dumma i huvudet?
  • Jellybeanbaby
    Anonym (hon) skrev 2012-07-21 20:00:48 följande:
    Jag hatar också ordet "hen", men det allra töntigaste är ju ändå att det betyder "höna" på engelska. Vadå neutralt?
    Exakt- jag tycker ordet borde vara "Schweiz". Eller nåt annat neutralt. "Basisk" kanske?
  • Dorian Ertymexx

Och kurva betyder hora på polska, ungerska och en hel massa andra öststatsspråk.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Plutteli
    Hur jävulsk satans uttjatat är inte det där förbannade icke argumentet?

Barn = LADOR på engelska, vem fan vill ta hand om lador? Inte jag, jag har ungar!
    Fanny= Fitta. Hur FAN kan man döpa sitt barn till fitta? Va,va va???
    Alfons= Hallick (på norska), HUR kan man med att ge sitt barn det namnet?
    Bus= Buss, kör alla ungar som busar bussar? Eller?

Nä seriöst, vad "Hen" betyder på ett ANNAT språk är för fan helt jävla ovidkommande!
  • Plutteli
    Jellybeanbaby skrev 2012-07-21 20:01:59 följande:
    jag håller helt med. antingen XX eller XY och sen finns den där ovanliga sorten som är en kombo.
    Nåt annat finns inte. DET HAR INTE ATT GÖRA MED SEXUALITET ELLER ATT EN MAN KÄNNER FÖR ATT KLÄ SIG SOM EN KVINNA.

Ja, jag börjar undra faktiskt.

Så en person med XXYY är en kombo av man kvinna alltså? En som har XXY är lite mer kvinna då eller?
    Du borde höra av dig till högsta hönsen inom medicinsk forskning så de vet att de kan sluta fundera på det hela för det finns bara två kön fast att de bevisat annat ;)

Du har verkligen inte fattat ett enda skit.
  • Dorian Ertymexx
    Jellybeanbaby skrev 2012-07-21 20:01:59 följande:

Jo, det finns. Det finns XXX, XXY, XXXY etc etc etc. Och då har vi bara talat kromosomer, inte morfologi, könshormon och annat som kan vara "fel".
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Nicke

kock
    fart
    slut 
    Jerker

Ska vi hålla på länge till eller kan vi konstatera att vi pratar Svenska? 

Svar på tråden Jag hatar HEN!!!