• Anonym (Ouch)

Glidmedel, använder ni det ?

Tänkte kolla hur många det är som faktiskt använder glidmedel under penetrerande sex! Lade bara till 2 svarsalternativ för enkelhetens skull

Har fått för mig att det är rätt ovanligt att använda glidmedel under samlag, att det typ mest är äldre par som gör det...

Ni som använder det - av vilken anledning gör ni det ? Upplever ni förbättring på något sätt ?   

Funderar dock själv på att investera i något bra glidmedel eftersom jag inte orkar få friktionsskador i fittan mera Tungan ute Har ni tips på något bra glidmedel till mig ?
    Har förstått att silikonbaserat är bäst, stämmer detta ?      

Är tacksam för era svar! {#emotions_dlg.flower} 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Glidmedel, använder ni det ?
  • HäckHäxan

Nej har aldrig behövt använda det. Dock skulle jag använda det om jag behövde i framtiden.

Knulla är absolut inte att tänka på!
  • The Green Witch

Använder inte glidmedel eftersom jag blir våt nog ändå. (40+).
    Analsex har jag slutat med för de är så himla obehagligt och min älskare har för stor... :-P 

• Anonym

är 20 och jaaaa fast enbart för klitoris med värmande i.. har ni inte provat det så prova! ;)

• Anonym

..kan ju komma utan glid också men det blir inte Alls samma

• Tom Araya

Röstade ja då barnolja används till massage och analsex. Vaginalt behövs inte, hon är sååå duktig på att producera eget glid Tungan ute.

• Tom Araya
    Lufsan skrev 2012-07-21 21:55:42 följande:
    Jag kan vara lite torr i början av sexet och för att slippa obehag kör vi med glidmedel. Men det behövs inte alltid. 
    Vi använder ett glidmedel som heter "Yes" fungerar jättebra och blir inte kladdigt.  
    YES är visserligen halt men ska användas till disk, inte i muttan. Skrattande
  • Anonym (slemmig)

Jag behöver inte använda det, producerar väldigt mycket eget Har snarare problem med att det blir för glidigt = det känns knappt till slut. 

• Anonym

Ja, silikonglid. 
    Har tidigare haft problem med att det blir sprickor och frekventa svampinfektioner, men sedan vi började med extra glid blev det mycket bättre.
     Har inga problem att bli naturligt blöt, men tydligen räcker det inte. 
    Har också varit extremt torr i slemhinnorna efter graviditet. Man kan använda lokalbehandling med östrogen. 

• Anton Chigurh
    Severus skrev 2012-07-21 23:24:14 följande:
    Nej
    Har lagt av med sex för flera år sedan, så glidmedel behövs inte
    ....Fan, Seve.......FAN
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden Glidmedel, använder ni det ?