• Anonym (Ouch)

Glidmedel, använder ni det ?

Tänkte kolla hur många det är som faktiskt använder glidmedel under penetrerande sex! Lade bara till 2 svarsalternativ för enkelhetens skull

Har fått för mig att det är rätt ovanligt att använda glidmedel under samlag, att det typ mest är äldre par som gör det...

Ni som använder det - av vilken anledning gör ni det ? Upplever ni förbättring på något sätt ?   

Funderar dock själv på att investera i något bra glidmedel eftersom jag inte orkar få friktionsskador i fittan mera Tungan ute Har ni tips på något bra glidmedel till mig ?
    Har förstått att silikonbaserat är bäst, stämmer detta ?      

Är tacksam för era svar! {#emotions_dlg.flower} 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Glidmedel, använder ni det ?
  • Cheeses

Har aldrig använt glidmedel, skulle inte känna mig bekväm med att använda det heller. Blir jag inte tillräckligt våt har jag inte sex.

• Anonym (ey)

Använder bara extra glid vid analsex. TS - KÖP inte GLIDMEDEL. Alla är dåliga. Inget glidmedel är bra. Använd olivolja ist. Det har rätt ph-balans och är naturligt.

• Anonym (ey)
    Anonym (:() skrev 2012-07-25 11:06:29 följande:
    Alltid glidmedel, penetration funkar inte annars - det gör ont med glidmedel också emellanåt. Producerar inget eget slem längre av nån anledning, vilket både jag och sambon lider av Rynkar på näsan.
    Olivolja. Det är läkande med.
  • Plastpappan

Siliconbaserad massage olja, det är härligt !
    Inte för att vi behöver det, men det är härligt att leka med.

• Anonym
    Anonym (ey) skrev 2012-07-30 19:15:35 följande:
    Använder bara extra glid vid analsex. TS - KÖP inte GLIDMEDEL. Alla är dåliga. Inget glidmedel är bra. Använd olivolja ist. Det har rätt ph-balans och är naturligt.
    Så bra att olivolja fungerar för dig. Men det är inte så för alla. Har aldrig haft så mycket svampinfektioner och allmän obalans som när olivolja användes.

Har också känsligt underliv och för mig fungerar bara silikonbaserat som är för just känsligt underliv. Producerar inte nog mycket eget glid, så ska jag kunna ha sex är det glidmedel som gäller (är drygt 30 år och det har alltid varit så för mig).
  • Anonym (Kille)

Glidmedel har vi enbart till analsex.
    Tjejen blir grymt våt, snabbt, så det behövs absolut inget glidmedel "där nere".

• Anonym (Ouch)
    Anonym skrev 2012-07-31 11:54:08 följande:
    Så bra att olivolja fungerar för dig. Men det är inte så för alla. Har aldrig haft så mycket svampinfektioner och allmän obalans som när olivolja användes.

Har också känsligt underliv och för mig fungerar bara silikonbaserat som är för just känsligt underliv. Producerar inte nog mycket eget glid, så ska jag kunna ha sex är det glidmedel som gäller (är drygt 30 år och det har alltid varit så för mig).

Vad bra att du höjde ett varningens finger så jag inte fick för mig att prova hehe ... har haft nog med svampinfektioner alltså Obestämd Har köpt mig ett silikonbaserat glidmedel nu! Körde på Eros woman, håller tummarna för att det ska vara bra!
  • Anonym

hm jag har ej haft samlag mer än 6ggr, pga vestibulit, men jag har upptäckt xylocainsalva och det funkar, dock tar det bort känslan när man kommer, men annrs är det perfekt och fd killen kände det så då kunde jag fråga honom om jag komSkäms

Svar på tråden Glidmedel, använder ni det ?