Inlägg från: ante75 |Visa alla inlägg
  • ante75

    Elitserien

    Hej undrar vad ni håller på och ville öpnna en ny tråd om elitserien själv är jag ett Timrå fan tror att jag är skåning. Lite försnack här inne innan dom intressanta matcherna kanske.

  • Svar på tråden Elitserien
  • ante75

    Skönt att se dig här inne PapaPeter så man får lite stöd i sitt timrå supportande

  • ante75

    Inget kul igår för mitt lag Timrå men det ä bara att komm igen

  • ante75

    Idag måste vi slå Leksand och jag tror det oxå. Heja Timrå

  • ante75

    ja nu kör vi först Modo sen Brynäs. Härligt Timrå skön vinst

  • ante75

    bara oavgjort sist men men... ikväll ska vi köra över Brynäs och Äntligen sänds timrå på canal + så jag kan se matchen. Jag tror på 2-4 till timrå och hoppas för min bror bor i Gävle och håller på Brynäs så nu ä det prestige. GO TIK

  • ante75

    marcus pappa.

    Tycker du att ishockey är tråkigt så får du tycka det men då behöver du inte vara inne p¨å denna tråden och skriva det. Alla har rätt att tycka som dom vill. Själv tycker jag att innebandy är ganska kul mtoionssport och inget annat men jag går inte in på era innebandytrådar och skriver det. Men du verkar ju ändå följa djurgården så det är kankse en liten hockeysupporter i dig som du inte vågar erkänna ;)

  • ante75

    Ja skön vinst imorn smäller det igen fan vad Jantunen är bra.

  • ante75

    det verkar ju gå hem nu klättrade över strecket igen och petade ner timrå (fan)

  • ante75

    Inget slutspel för Timrå fan vad slarvigt då var det roliga slut

  • ante75

    Ja jag tror Frölund vinner med 4-2 och hv71 med samma siffror

  • ante75

    Jaha där gick det tipset åt fanders med hv men grattis fbk och frölunda till vinsterna
    Tror ändå på SM final mellen HV71Frölunda

Svar på tråden Elitserien