• Flopp63

Jag älskar att röka och står för det. Håll era barn inomhus

Hatar att alltid behöva försvara mitt rökande. Jag älskar att röka och kommer fortsätta göra det tills jag dör. Varför ska jag som vuxen kvinna behöva ansvara för att ni tar med era barn på restaurang och sitter utomhus. Där röker folk och man kan inte klaga. Om ni är så rädda för att barnen ska få rök på sig ... Håll en inomhus. Alla har rökt i alla tider!! Får alltid massa jävla klagomål från arga föräldrar. Please give me à break!!!!

• Svar på tråden Jag älskar att röka och står för det. Håll era barn inomhus
  • Hallonpuff

hahaha jag var tvungen o dubbelkolla om denna tråd låg i sandlådan...det gjorde den inte. sorgligt

• Skabetti

Fast jag som ändå (tyvärr) ÄR rökare tycker att 1. Rökare får anpassa sig efter ickerökare! 2. Det är rökarens ansvar att se till att inte omgivningen (allrahelst barn också!) blir förgiftade av mitt gift.

• Ellen88

Jag förstår dig .. Men
    Alla människor gillar inte detta och nu rökare är en
    Minoritet så Fuck off !!! Rökte du när du hade små barn ? Jag hatat folk
    Som röker i
    Närheten till mina barn . Respektlöst

• Flopp63

Om jag går på restaurang och käkar och dricker vin så tror jag att jag gör av med betydligt mer pengar än en barnfamilj som är där och äter i 30 min för att sedan gå. Vilket betyder att restaurangen tjänar mer på mig. Därför tycker jag att jag har rätten att ta några cigg till mitt svindyra vin utan att behöva det minsta bry mig om folket runt omkring. Passar inte det, så tycker jag att du ska handla med dig en pizza och gå hem och äta med dina barn där. Där du slipper klaga och irritera dig på lyckliga människor ute i vimlet.

• lövet2

Lite kul det där, faktiskt. Jag var på ett café i går. De hade bord inomhus - rökfritt. Bord på verandan - rökfritt. Några bord utanför verandan - rökning tillåten. Då såg jag ett gäng ickerökare sätta sig just där rökning var tillåten och sedan klaga oavbrutet över de hemska rökarna som förpestade luften! Själv mådde jag skönt i solen på verandan ... Solig

• IsadorasMamma
    Skabetti skrev 2012-07-24 23:30:16 följande:
    Fast jag som ändå (tyvärr) ÄR rökare tycker att 1. Rökare får anpassa sig efter ickerökare! 2. Det är rökarens ansvar att se till att inte omgivningen (allrahelst barn också!) blir förgiftade av mitt gift.
    också rökare
  • CMM
    Flopp63 skrev 2012-07-24 23:35:11 följande:
    Om jag går på restaurang och käkar och dricker vin så tror jag att jag gör av med betydligt mer pengar än en barnfamilj som är där och äter i 30 min för att sedan gå. Vilket betyder att restaurangen tjänar mer på mig. Därför tycker jag att jag har rätten att ta några cigg till mitt svindyra vin utan att behöva det minsta bry mig om folket runt omkring. Passar inte det, så tycker jag att du ska handla med dig en pizza och gå hem och äta med dina barn där. Där du slipper klaga och irritera dig på lyckliga människor ute i vimlet.
    Du verkar synnerligen dum i huvudet. Rökte möjligen din mamma när hon väntade dig?
  • Pinguicula

Efter att ha läst TS inlägg i andra trådar så kan man nog konstatera att hen endast är ute efter lite skoj...

• Ellen88

Jag och mina barn äter alltid oxfilé osv . Och brukar ta svindyrt skumpa . Varför ska vi gå hem med pizza ? Sluta rök din satmara !! Jag ser mig dig framför mig . Spinkig rynkig och kedjeröker luktar illa utan varken man eller barn . Om Föräldrarna klagat på dig många ggr måste de 1. Va att du kedjeröker cigg efter cigg ? Tills dessa Föreldrar icke kan stå ut längre ? 2. Blossar på barnen med flit? Är du patetiskt eller

• Flopp63

Ellen att du äter oxfilé med dina barn tror jag bara är lögn. Barnfamiljer äter inte det. Och CMM ja hon rökte antagligen det var ku ganska vanligt på 60talet. Och helt normal är jag. Tur för mig.

Svar på tråden Jag älskar att röka och står för det. Håll era barn inomhus