Gekås
har de blöjor på Ge-kås och isf är det någon prisskillnad? Kanske inte någon idé att "släpa på"?
har de blöjor på Ge-kås och isf är det någon prisskillnad? Kanske inte någon idé att "släpa på"?
oxå sugen på att åka till ullared nu, men väntar nog till i vår ändå
va har de vagn nu?
fick erbjudande från ett bussföretag om resa till Ullared - 150kr så det var väldigt billigt (från Örebro) men de skulle åka lördag 25/3 och jag tror inte dte är en sån kul idé att åka en löningslördag till Gekås...*pust* det är ju kalabalik där en dag mitt i månaden t.o.m!
Funderar på när vi ska åka också...orkar inte med flera ggr innan bebis kommer men man kanske inte orkar för sent heller...
Helle: ja en del bussar går mitt i natten, men denna gick vid 5 *gäsp* men superbilligt 150Kr men om de kunde byta datum vore det ju bra.
vad är en näs-Frida?
Helle - jag har en liten filt från ge-kås med giraffer, har inte läst alla inlägg men den kanske redan har diskuterats, kostade nog 14.95. Resesäng har jag hört att de har för ca 200Kr!!
Jag ska nog åka med mamma till ullared 18 maj - men oj såg att jag kommer vara i v34 då - ORKAR MAN ÅKA DIT DÅ????
helle - ja jag tror det....bf 28 juni
sänker de inte priset om man säger till? Verkar ju dumt att ta bort varan...*undrar*
hihi ja hur gör man det - tar med ett kvitto haha. Nej vi kan väl börja tala om lägre priser när vi åker till Gekås så det blir ännu billigare