• Peak

Gekås

hur var de hade de blöjor? Är det skillnad mot hemma i pris??

• Peak

lalong - rusar snart till galleriet - hjälp vad kul det är att se - känner mig helt knäpp!!
    Vad skötväskan en väska eller en ryggsäck?

• Peak

ni som har varit där nu, hur är det med mammakläder - något att ha?
    och hur var det med bläjor - någon prisskillnad? (de har inte blöjor jämt eller? Vilket märke?)

• Peak

hoppas de har mycket saker på fredag! Ingen som har köpt babysittern?

• Peak

hört ryktas om att det finns Marimekko-nappar i ullared - någon som har sett sådana??

• Peak

Asrta 1 - säg till om du har sett marimekko-nappar där sedan - hört ryten om sådana där.

• Peak

Limon - oki trist med napparna - hade varit kul Har du bilder?

Vad är det för hamburgerhak som ligger där? Inget känt som Burger King väl??

• Peak

men det är väl inte Burger King - det är väl nå´n annan kedja?

• Peak

hmm *förvirrad* BK har ju okej burgare men men hade för mig att det var en annan kedja som låg vid skokanonen (har de bytt?) och inte de där "nere" vid utgången är heller goda- blä.
    Hatar maten i Ullared Brukar ta med egen - inte för att jag är snål utan för att det inte är gott bara.
    Är jag kräsen nu?

• Peak

Hej hopp
    Har fotat det mesta av inköpen till bebis - hoppade över täcken, kuddar, spjälskydd osv Ligger under starka - för att få lite ordning i galleriet bara - inget annat

• Peak

ja det är nog olika i så fall för jag var där i v29 och jag var helt slut efter en hel dag där! Ont i hela kroppen och ryggen framförallt!

• Peak

750kr var ju inget...jag handlade för 4500 ca då snackar vi lite galen

• Peak

Molgan såg bara mjuka skötväskor, gillade dem inte men kostade 99 tror jag så de var ju billiga!

Svar på tråden Gekås