IVF till vintern / årsskiftet 2013
Hej hörni!
Finns nog fler där ute som väntar på IVF..
följs gärna åt i väntan och längtan...
Vi är skickade till Falun och detta kommer bli i december någongång...
kram på er
Hej hörni!
Finns nog fler där ute som väntar på IVF..
följs gärna åt i väntan och längtan...
Vi är skickade till Falun och detta kommer bli i december någongång...
kram på er
Bra tjejer bara SPY ut ilskan :) Kan faktiskt säga att jag mår pytte pytte lite bättre av att höra att JAG faktiskt INTE är ensam om allt detta elände som har med ofrillig barnlöshet att göra.
Tummen upp till er!!
Haha ni är roliga...och håller dessutom med i det ni säger...världen är orättvis..ibland försöker jag tänka att våran perfekta bebis är inte klar på tillverkningen än.. att det typ är en ängel som vi måste vänta lite på... och den som väntar på nått gott....
iaf vart på gyn nu. en timme innan jag skulle dit fick jag mens. ÄNTLIGEN har inte haft det på 74 dagar.. mina cystor hade också förvunnit!! lycka!! så om fyra dagar startar jag med dubbel kul pergotime och ska även tillbaka på vul och bevaka ägg.. plus köra m stickor hemma ifall den skulle va tidig...jösses..känner mig som en hårdbevakad brottsling...
allt var lugnt med ivfen som vi står i kö till i vår hemstad. att falun inte hade oss i sina papper var rätt..det fock dom först då vi skulle pysa ner dit...
känns så mkt bättre idag än allt har gjort dessa vidriga 74 dagar... första gången i mitt liv jag dessuom blir glad över mens och mensvärk...
Måste bara tilläga att jag försöker oxå bara tänka att just vårt barn är inte riktigt redo så vi måste vänta lite extra :)
Tack..
ja vissa dagar går det bra att tänka så..andra inte..
verkar vara en del här som är runt 25. kul att vi är jämngamla. trots att man är ganska ung så har man fått kommentarer på jobbet om att 'du e ju så ung, du har lång tid på dej' och massa annat. inget kul. och på mitt jobb verkar rykten sprida sig fort.. trodde det var sekretess inom sjukvården när man själv kommer dit som patient då man jobbar där... tråkigt :/
Jag har ätit folsyra i snart 2 år. Läkaren tyckte att jag skulle börja med det på en gång.