Inlägg från: elinaehn |Visa alla inlägg
  • elinaehn

Liten studsmatta inomhus??

Så sugen påa tt ge min åttaåring en studsmatta men vi har ingen trädgård elelr dyl. Är det nån som har erfarenhet av att ha en liten studsmatta inomhus? kikar tex på denna http://www.sporttema.se/studsmatta-Christopeit-Sport/trampolin-1.0-m.php
    Dels för skoj dels för motion!

men det funka rju inte att sätta nät på, är det galet, lätt att göra sig illa? hur högt i tak bör man ha tror ni? söker erfarenheter som ni förstår    

• Svar på tråden Liten studsmatta inomhus??
  • elinaehn

ok, handtag på väggen? inga olyckor? den jag kikar på är bara en meter i diameter, den ska ju liksom vara i en lägenhet. men handtag då måste den stå nära en vägg?

• elinaehn

alltså tösen är åtta. Men jag läser så mycket om olyckor i alla studsmattor och den här är ju så liten och ska stå inomhus så jag kan ju itne ha skyddsnät eller så.

• elinaehn

Låter toppen tycker jag. Och på små studsmattor hoppar de förstås lite mer automatiskt en och en.

• elinaehn

Ok, jag trodde de var hyfsat i ljudvolym o man ställer de på en tjock matta. tror ni den låter för högt? har en supersnäll och tålmodig granne men det är ju inget skäl att fresta på hennes tålamod!

Svar på tråden Liten studsmatta inomhus??