• Anonym

    Hur känns orgasmen?

    Hur tycker ni det känns när ni får orgasm?
    Försök beskriv känslan.
    Både killar å tjejer, gamla som unga kan svara .-) 

  • Svar på tråden Hur känns orgasmen?
  • Anonym (jk)
    Myskillen skrev 2012-08-13 13:44:35 följande:


    Oj vad avis jag blir på dig (: Så underbart att känna när orgasmen sköljer över mig. Vill också känna det i flera minuter. Hur gammal är Du?? Inboxa?
    Tack men nej tack. Jag stannar gärna här.
  • Myskillen
    Anonym (jk) skrev 2012-08-13 13:47:10 följande:
    Tack men nej tack. Jag stannar gärna här.



    Lugnt...ålder då?
  • Anonym (jk)
    Myskillen skrev 2012-08-13 13:49:15 följande:


    Lugnt...ålder då?
    34
  • Myskillen
    Anonym (jk) skrev 2012-08-13 14:03:21 följande:
    34



    Okej jag är 28 år. Lust att maila?
  • Anonym

    Kan vi inte försöka låta bli att ragga på de kvinnor som skriver inlägg så kanske fler vill delta?

  • Truth
    Anonym skrev 2012-08-13 14:08:00 följande:
    Kan vi inte försöka låta bli att ragga på de kvinnor som skriver inlägg så kanske fler vill delta?
    Deep need!

  • Anonym (jk)
    Anonym skrev 2012-08-13 14:08:00 följande:
    Kan vi inte försöka låta bli att ragga på de kvinnor som skriver inlägg så kanske fler vill delta?
  • Myskillen

    [quote=66188023][quote-nick]Anonym (jk) skrev 2012-08-13 14:22:32 följande:[/quote-nick][/quote]

    Fegisar....nä skojade....

  • droppen25

    Är detta ämne verkligen uttömt nu?
    Inga fler som vill beskriva hur en orgasm känns för er?
    Gärna några fler kvinnor eller kanske någon man som har något att tillägga till tidigare beskrivningar. 

  • Anonym (kvinna 33)

    Jag upplever det olika, ibland så känns det plötsligt och jag får ett kraftigt pirr och lyckorus i hela kroppen som eskalerar, nästan en stickande känsla, känner hur fittan pulserar och krampar och jag hamnar i en annan värld. Blir nästan lite apatisk en stund, finns flera killar som inte fattar att jag får orgasm.

    Sen kan jag få light-versionen, som är underbar den med, kan hålla på länge men inte lika kraftig och jag kan känna hur det byggs upp om och om igen men den når inte den där sista "krampen" utan att det behöver bli en fustrerad känsla. för det är under "uppbyggnaden" som det egentligen är skönast.

    Om vi ska ha sex lite längre så föredrar jag den mindre kraftiga, för får jag den förstnämnde så avtar min känsel en del och jag känner mig "färdig",

    Det jag beskrev är vaginala orgasmer, som jag föredrar.

    Så är det för mig Glad

  • Anonym (Man 50)
    Anonym skrev 2012-08-06 16:27:16 följande:

    Hur tycker ni det känns när ni får orgasm?
    Försök beskriv känslan.
    Både killar å tjejer, gamla som unga kan svara .-) 


    Svårt å beskriva men det är en härlig känsla i alla fall.
    När man känner det är på väg så känns det liksom som sperman fylls på när man får orgasm, man slappnar liksom av nån sekund innan första sprutet å då känns det som det fylls upp där inne å sen kommer första sammandragningen å sprutet.
    Jag kan i alla fall känna hur sperman pressad fram genom urinröret å så.


    Skönt som fan...
    Nu på äldre dagar så är det svårare att komma man kan hålla på lite längre men det är lika skönt.

  • Nibble123

    Först känns det lite kul pirrar i snoppen sen känns det den bästa kännslan jag kallar den tjock känslan i snoppen känns att snoppen blir tjock (fast den inte blir tjock på riktigt) sen rycker det och knycker i snoppen och då kommer det sädesutlösning (våt vätska ut ur snoppen (sperma)) om man är tillräckligt "gammal" typ runt 13år annars känns det "bara" skönt i snoppen och sen rycker det lite "efter ryckningar" och sen så ahh vad det var bra

  • Nibble123
    Nibble123 skrev 2020-03-17 21:52:19 följande:

    Först känns det lite kul pirrar i snoppen sen känns det den bästa kännslan jag kallar den tjock känslan i snoppen känns att snoppen blir tjock (fast den inte blir tjock på riktigt) sen rycker det och knycker i snoppen och då kommer det sädesutlösning (våt vätska ut ur snoppen (sperma)) om man är tillräckligt "gammal" typ runt 13år annars känns det "bara" skönt i snoppen och sen rycker det lite "efter ryckningar" och sen så ahh vad det var bra


    Joo alltså jag är ju kille
  • Anonym (Frugan)

    När jag använder min vibrator mot min klitoris får jag en orgasm som gör att det känns obeskrivligt skönt men jag ska försöka beskriva det ändå. ;)

    När jag närmar mig orgasm börjar det pirra lite i klitoris och i de yttre blygdläpparna, samtidigt som det pulserar och dunkar. Min andning blir tyngre och väldigt häftig, jag andas stötvis.

    Allting blir starkare: pirret, pulserna och bultandet samtidigt som det börjar kännas i hela slidan, klitoris och blygdläpparna. Det är som en liten explosion som börjar i klitoris och sedan sprider sig ut (som ringar på vatten) till resten av fittan, ut i armar och ben.

    Hela huvudet börjar snurra och allt blir svart, samtidigt som att det känns som att jag ser mig själv utifrån min kropp. Det känns som att jag försvinner ut ur min egen kropp, som att jag flyger ovanför sängen.

    Jag kan inte beskriva det mer än så här.

    Hela kroppen blir varm, allting kittlas så förbannat skönt.

Svar på tråden Hur känns orgasmen?