• Tom Araya

    Gillar verkligen de flesta män att slicka?

    Jag känner inte de flesta män så det är svårt för mig att veta men jag gillar det i alla fall.

  • Tom Araya

    Det beror på hårigheten. Jag har inga problem med min flickvän i läge naturell, hon har så kort och gles hårväxt.
    Men hon rakar sig i alla fall och jag tycker det är sexigt.

  • Tom Araya
    Anonym (Ingela) skrev 2022-05-15 20:40:46 följande:
    Ibland hinner jag inte med bara. Det räknas med att det ingår. Ibland har vi haft dialog innan och de vet att jag aldrig kommit och inte kräver oralt. Men faktum är är att de flesta inte bryr sig utan kör sitt schema. Jag ber dem sluta efter en lämplig tid och att jag inte kommer komma. 
    Många gånger har det inte ens närmat sig att slicka mig och det är bäst för då behöver jag inte hålla på att förklara. Är det ons så bryr jag  mig inte heller, varför hålla på och prata? 
    Jag gillar att suga däremot. 
    För mig orgasmen personlig  än så länge. Fixar det själv men det är 8 år sedan jag kom via onani.

    Pressen kan visst finnas även om man pratar om det. 
    Du skulle bli förvånad hur många män som menar på att " Då har du inte upplevt mig. Jag vet hur man ger en kvinna orgasm. 
    Orgasmgaranti är vanlig i mäns profiler på kontaktsidor oxå. Utlovade fontäner är inte heller ovanligt.
    Mina reflektioner och tankar. (56 år) 

    Ts, ber om ursäkt för trådkap. 
    Jag känner igen mig i det där.

    Efter att jag fått några tjejer att komma av oralsex som sagt sig inte kunna få orgasm av det, så får man ett visst självförtroende på den biten och tror man kan lyckas med i stort sett alla.

    Men mitt senaste ex var verkligen omöjlig. Jag provade alla knep, men inget gav fullt resultat. Till saken hör väl att hon har extremt svårt att få orgasm, även på egen hand och då krävdes att hon använde dildos både vaginalt och analt samt klitorisstimulans med en kraftfull vibrator, men hon var också tvungen att vara helt själv.
  • Tom Araya
    Anonym (Älskar) skrev 2022-06-08 20:31:32 följande:
    Fast man kan gilla och bli slickad där utan att vilja eller tända på analsex, det gör jag. Det är stor skillnad på en tunga, ett finger, en kuk eller dildo. Alla gillar olika, var glad att hon vågar säga nej och inte kände sig tvungen att göra något hon inte ville.
    Men analsex borde rent språklogiskt omfatta all sexuell stimulans av anus, inte bara penetration med kuk.
  • Tom Araya
    MammAmma skrev 2022-06-03 10:28:04 följande:

    Känner igen det här. Har träffat mååånga män som gång på gång påstått att de älskar att slicka och se kvinnan njuta, men sen inte ens närmar sig fittan en gång. Detta är alltså män jag dejtat ett tag eller vänner med förmåner som sträckt sig över åratal, och ändå har de aldrig slickat mig.

    Gick nästan 3 år utan att få oralsex, trots att jag hade några sexpartners under denna tid. 

    Gillar du inte att slicka? That's fine, du måste inte och tack för ärligheten. Men håll inte på och ljug, för att sen aldrig utföra det. Det får definitivt en man att framstå som självisk i sängen. 

    Nu såg jag ju inte detta som nåt problem, eftersom jag ändå aldrig fått orgasm av det de ggr jag fått oralsex så det var inget jag saknade på så sätt. Men det blev något av en "varningsflagga" för mig och jag dumpade snabbt de killar som påstod sig älska slicka men sen aldrig gjorde en ansats till att gå ner på mig. Tog emot avsugningar gjorde de mer än gärna däremot. Detta beteende säger mer om personen än de tror.

    Tack och lov så är min nuvarande lika mån om min njutning som sin egen, och bättre i sängen än alla mina tidigare partners sammanlagt. Återbetalning med ränta


    Jag kan erkänna mig till skaran som i vissa förhållanden givit mindre oralsex fast jag älskar det. Man blir helt enkelt inte lika sugen på det med alla kvinnor. För min del så måste hon sköta sin intimhygien, helst vara rakad men framförallt gilla att bli slickad.
    Mitt senaste ex hade otroligt svårt att få orgasm och då tyckte hon det tog för lång tid med sex om jag skulle hålla på och smeka och slicka henne för mycket.
Svar på tråden Gillar verkligen de flesta män att slicka?