• maddienixy

Fulaste namnen

Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.

Jag gillar inte Bert & Britta.

• Svar på tråden Fulaste namnen
  • Griiisen

Sten-Börje är inte heller nån höjdare!

• Betty Boop

Ja, smaken är som baken. Några av namnen som har kommit upp här tycker jag är jättetuffa och fina.
    Själv skulle jag aldrig döpa mitt barn till nåt gulleplutt-modernt namn som Tindra, Engla, Maja, Neo etc.

• Nannas Pappa

mina syskon har väl inte begåvats med dom vackraste namnen....börje, conny, bengt-arne, marita, getha, o jag själv som heter jan

• michells mamma

Namn jag tycker är FULA och ALDRIG skulle döpa mina barn till är Peo (betyder prutt på spanska)och Marika (betyder bög på spanska).

• trippi

Örjan kanske... fast där e ett annat riktigt riktigt fult... men jag kan inte komma på vilket de e. Hmmm, jag återkommer.

• SandraS

En del namn kan passa på äldre men absolut inte på barn!
    Själv så är jag inte mycket för vanliga namn, mina föräldrar gav mig ett vanligt (Sandra) Medans min syster fick ett ovanligt...Kate (utalas som tex. Kate Moss)

• thisismylife0

Min sambo har en kusin som heter Sven-Johannes...Johannes är ju fint men inte i den kombinationen...*lite elak*

• vadskajaghetadå

ann ahl hette min killes lärare
    dom kan ju inte vara riktigt kloka
    eller celina..vackert,,men inte om man uttalar det fort

Svar på tråden Fulaste namnen