• Anonym (KK)

Min KK är hemlighetsfull om vår relation

Jag har en tjej som jag är KK med sedan en tid tillbaka. Jag är 31 och hon 29. Vi har grymt bra sex och hon brukar säga att jag är en av de bästa hon haft (vet inte om det är sant men hon säger det). Trivs bra i varandras sällskap och börjar kännas mer som ett par än KK faktiskt.

Men av någon anledning är hon väldigt hemlighetsfull om vår relation. Hon har inget sagt till våra gemensamma kompisar som vi båda umgås med (vi var kompisar innan vi blev KK). Vi brukar vara väldigt öppna om våra relationer i kompisgänget och kan prata om sex etc öppet. Inte ens vår gemensamma tjejkompis L som hon brukar berätta det mesta för vet något.

Min KK får ofta många killar efter sig (blir alltid raggad på när vi är ute) och har varit tillsammans med någon i gänget också. Jag är väl inte den mest eftertraktade killen i gänget direkt och brukar bli skojad om mina misslyckade ragg.  Min KK brukar säga till mig "De andra skulle bara veta hur bra du är i sängen". Kul att höra hon säga det men varför vill hon inte att andra skall veta om att vi umgås? Låter kanske lite knäppt men jag skulle njuta av hur avundsjuka de andra hade blivit av att JAG har sex med henne.

Har frågat hon varför hon vill hålla det hemligt men hon skojar mest bort det med grejer som "Då kommer någon av de andra att ta dig" eller liknande.

Kan det vara sant att det är vad hon oroar sig för? Hon borde fatta att de andra inte är intressanta.

Jag är rädd att hon antingen skäms inför de andra att hon är med mig eller att hon kanske inte vill förstöra sina chanser med någon annan. Eller kanske att hon är tillsammans med någon annan också i gänget (fast hon säger hon inte varit med någon annan än mig sedan vi blev KK).

vad tror ni?

• Svar på tråden Min KK är hemlighetsfull om vår relation
  • Anonym

Jag tror att hon bara vill ha sex med dig och gillar det, men kanske inte ser dig som potentiell riktig pojkvän och därför inte berättar för att inte få rykte att knulla runt.

• Anonym

Jag skulle inte heller vilja berätta för alla faktiskt. För som sagt så pratar man ju mycket sex med vänner och har man en kk så brukar det bli rätt mycket grövre snack eftersom relationen bara handlar om sex även om ni också är vänner. Och att sitta och prata om en gemensam vän på samma sätt som nån pratar om en kk kan nog kännas lite olustigt. Du verkar osäker eftersom du har behov av att folk vet att hon minsann ligger med dig. Jag hade sex med en kompis i gänget när jag var yngre och det blev ett himla liv. Där var det också två som var tillsammans men att bara ha sex var liksom fel på nåt vis, jag fick skit och speciellt enkillkompis var jättesur på mig. Nej jag tycker inte det är konstigt att hon inte vill blanda in gemensamma vänner. Sex är trots allt privat och är det bland vänner så blir det lätt spekulationer.

• Anonym (KK)
    Anonym skrev 2012-08-15 09:49:07 följande:
    Jag skulle inte heller vilja berätta för alla faktiskt. För som sagt så pratar man ju mycket sex med vänner och har man en kk så brukar det bli rätt mycket grövre snack eftersom relationen bara handlar om sex även om ni också är vänner. Och att sitta och prata om en gemensam vän på samma sätt som nån pratar om en kk kan nog kännas lite olustigt. Du verkar osäker eftersom du har behov av att folk vet att hon minsann ligger med dig. Jag hade sex med en kompis i gänget när jag var yngre och det blev ett himla liv. Där var det också två som var tillsammans men att bara ha sex var liksom fel på nåt vis, jag fick skit och speciellt enkillkompis var jättesur på mig. Nej jag tycker inte det är konstigt att hon inte vill blanda in gemensamma vänner. Sex är trots allt privat och är det bland vänner så blir det lätt spekulationer.

Vi har högt i tak och det är andra som varit KK i vårt gäng. Om någon blir sur som i ditt fall kanske det är att han var kär i dig eller så.

Är inte osäker men hade varit lite revansch (för tråkningarna) att det är jag som har sex med henne fast det är inte så viktigt egentligen. Mer att jag känner mig lite nöjd att det är hon och jag. Sen hade kanske andra (som vi umgås med) gett fan i att försöka ragga på henne vilket känns lite jobbigt att se på (även om hon nu inte gör något ändå). Fast lite kul känns det ändå när vi smyger iväg hem till varandra efter att varit med de andra .
  • Anonym
    Anonym (KK) skrev 2012-08-15 12:01:35 följande:

Vi har högt i tak och det är andra som varit KK i vårt gäng. Om någon blir sur som i ditt fall kanske det är att han var kär i dig eller så.

Är inte osäker men hade varit lite revansch (för tråkningarna) att det är jag som har sex med henne fast det är inte så viktigt egentligen. Mer att jag känner mig lite nöjd att det är hon och jag. Sen hade kanske andra (som vi umgås med) gett fan i att försöka ragga på henne vilket känns lite jobbigt att se på (även om hon nu inte gör något ändå). Fast lite kul känns det ändå när vi smyger iväg hem till varandra efter att varit med de andra .
    Haha nej det var han inte, vet inte riktigt vad problemet var där, förstörde väl stämningen i gänget eller nåt. Men det var tack vare min kompis som skvallrade till den killen. Jag var nämligen kär i han jag hade sex med och var för ung och osäker för att fatta att det är himla dumt att vilja ha sex bara för att få vara nära någon man tycker om men som inte känner samma sak. Så hade min kompis knipit käft hade det aldrig blivit nåt problem.

Raggar alla på varandra bland dina vänner? Låter så haha!
  • Anonym (KK)
    Anonym skrev 2012-08-15 12:05:17 följande:
    Haha nej det var han inte, vet inte riktigt vad problemet var där, förstörde väl stämningen i gänget eller nåt. Men det var tack vare min kompis som skvallrade till den killen. Jag var nämligen kär i han jag hade sex med och var för ung och osäker för att fatta att det är himla dumt att vilja ha sex bara för att få vara nära någon man tycker om men som inte känner samma sak. Så hade min kompis knipit käft hade det aldrig blivit nåt problem.Raggar alla på varandra bland dina vänner? Låter så haha!

Lite relationer har det blivit (är ett rätt stort gäng som umgås) men kanske inte så mycket ragg som flörtande men de flesta hade nog inte tacka nej till henne. Inte så att hon är världens snyggaste men hon är väldigt sexig och de flesta är övertygade om att hon är bra i sängen (vilket hon är).
  • Chianti

Jag diskuterar inte sex med utomstående. Varken hur eller med vem. Varför skulle man?

• Anonym
    Chianti skrev 2012-08-15 12:45:59 följande:
    Jag diskuterar inte sex med utomstående. Varken hur eller med vem. Varför skulle man?
    Är väl inte att diskutera sex att berätta att man har en relation (KK eller inte)?
  • Chianti

En KK har man inte en relation med, man träffas enbart för att sexa. Förstår inte vitsen att säga det till nån?

• Anonym
    Chianti skrev 2012-08-15 13:51:46 följande:
    En KK har man inte en relation med, man träffas enbart för att sexa. Förstår inte vitsen att säga det till nån?

Kan nog variera hur en KK relation fungerar. Dessutom skrev TS att de var mer som par än rena KK. Vad nu det innebär.
  • Chianti

Jo. Eller så är det TS som vill att det ska vara mer än sex men tjejen ser det enbart som KK?

Svar på tråden Min KK är hemlighetsfull om vår relation