Min KK är hemlighetsfull om vår relation
Jag har en tjej som jag är KK med sedan en tid tillbaka. Jag är 31 och hon 29. Vi har grymt bra sex och hon brukar säga att jag är en av de bästa hon haft (vet inte om det är sant men hon säger det). Trivs bra i varandras sällskap och börjar kännas mer som ett par än KK faktiskt.
Men av någon anledning är hon väldigt hemlighetsfull om vår relation. Hon har inget sagt till våra gemensamma kompisar som vi båda umgås med (vi var kompisar innan vi blev KK). Vi brukar vara väldigt öppna om våra relationer i kompisgänget och kan prata om sex etc öppet. Inte ens vår gemensamma tjejkompis L som hon brukar berätta det mesta för vet något.
Min KK får ofta många killar efter sig (blir alltid raggad på när vi är ute) och har varit tillsammans med någon i gänget också. Jag är väl inte den mest eftertraktade killen i gänget direkt och brukar bli skojad om mina misslyckade ragg. Min KK brukar säga till mig "De andra skulle bara veta hur bra du är i sängen". Kul att höra hon säga det men varför vill hon inte att andra skall veta om att vi umgås? Låter kanske lite knäppt men jag skulle njuta av hur avundsjuka de andra hade blivit av att JAG har sex med henne.
Har frågat hon varför hon vill hålla det hemligt men hon skojar mest bort det med grejer som "Då kommer någon av de andra att ta dig" eller liknande.
Kan det vara sant att det är vad hon oroar sig för? Hon borde fatta att de andra inte är intressanta.
Jag är rädd att hon antingen skäms inför de andra att hon är med mig eller att hon kanske inte vill förstöra sina chanser med någon annan. Eller kanske att hon är tillsammans med någon annan också i gänget (fast hon säger hon inte varit med någon annan än mig sedan vi blev KK).
vad tror ni?