• Forumvärd

    Tävling- Roliga lappar mitt barn skrivit.



    Barn säger, gör och skriver de mest tokroliga saker ibland!
    Har ditt barn skrivit någon liten lapp som fått dig att skratta, förundras eller häpna?
    Om så är fallet leta reda på den!
    Du har då chansen att vinna fina priser och få ditt barns lapp publicerad i bokform.

    Så här gör du för att vara med att tävla:
    Ta ett foto av ditt barns lapp.
    Ladda upp fotot i tråden. Berätta vad barnet heter och hur gammal han/hon var när lappen skrevs och varför den skrevs.
    Har ditt barn skrivit fler roliga lappar så ladda upp dom också!
    Det är viktigt att fotot är högupplöst för eventuell publicering.

    Du kan vinna följande:
    10 lyckliga vinnare vinner ett fint paket med böckerna "Coola pappor" av Martin Melin, "Saker min son behöver veta om världen" av Fredrik Backman och cd-skivan "Sura häx-hits med Häxansurtant"

    Tävlingen pågår t.om midnatt 30/8 och vinnarna utses av en jury från Familjeliv.se
    Lycka till! SoligGenom att medverka i tävlingen finns det en chans att just din lapp blir utvald att vara med  i boken, vilka det blir är upp till förlaget. Inget arvode utbetalas.
  • Svar på tråden Tävling- Roliga lappar mitt barn skrivit.
  • Webbredaktör Annelie

    Hej alla tävlande!


    Tack för otroligt många och fina bidrag i tävlingen om barns lappar.


    Genom att medverka i tävlingen fanns det en chans att få sin lapp publicerad i en kommande bok. Tyvärr är lapparna i forumet pyttesmå, och det vore en stor hjälp för förlaget om du kunde mejla din lapp och gärna den beskrivning av lappen som du tidigare skrev i tävlingstråden.


    Försök att skicka en så stor fil som möjligt. Lappen skickar du till [email protected]


    Precis som tidigare kan vi inte lova att just din lapp blir utvald, utan det är upp till förlaget men chansen ökar i alla fall om just du mejlar. Inget arvode utbetalas.


    Hälsningar Annelie

  • sär skriven
    Morrisey skrev 2012-09-25 17:06:44 följande:
    Någon som fått hem sitt pris ännu?
    Nej!
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Peak
    Morrisey skrev 2012-09-25 17:06:44 följande:
    Någon som fått hem sitt pris ännu?
    nope...
  • IsadorasMamma
    Marie-anne skrev 2012-10-02 01:08:54 följande:
    hej vem vann?

    Bläddra upp en aning.
Svar på tråden Tävling- Roliga lappar mitt barn skrivit.