Min pojkvän går i klänning för att jävlas!
Men okej, du borde ju vara överlycklig när din man har klänning..?
Det är ju det du vill? Om din son ska ha klänning, varför inte din man?
Du går ju emot dig själv..
Men okej, du borde ju vara överlycklig när din man har klänning..?
Det är ju det du vill? Om din son ska ha klänning, varför inte din man?
Du går ju emot dig själv..
När hen med penis börjar skolan kommer dom andra barnen att reta honom om han har klänning på sig och då kommer han att vilja ha sånt som dom andra pojkarna har på sig så att han slipper bli retad. Jag tror det är rätt oundvikligt faktiskt. Innan dess så spelar det väl inte så stor roll vad han har på sig. Även om du är öppen i den här frågan TS så är inte samhället i övrigt det och då blir det problem för din son på grund av dina värderingar. Jag hoppas bara att du lyssnar på honom om han vill ha nåt annat på sig och köper det till honom annars lär det bli en tuff skoltid för honom.
Men TS!!! Det har INTE ett skit med feminism att klä sin son i klänning!!!
Det är kränkande och jag tror din son kommer undra vad fan du tänkte med när han får se kort på sig själv när han blir äldre!
Skäms för att uttala dig på ett sådant sätt och dra ner oss andra feminister i skiten med hen-helvetet!!!
Jag hoppas din kille går på bröllopet i klänning! Så du kanske fattar någonstans att det är precis lika fånigt som det du håller på med angående din sons klädsel!
Vad är en hen? Måste bott utomlands för länge...
Killar i klänning, jaha som riktiga romarsoldater.
Faaan va gnälligt allt är, att folk hänger upp sig på att kalla barnen hen o den o det o faaan o hhans henmoster. En kvinna är en kvinna o en man är en man och vi kan faaan inte göra nåt åt det.
Jag föddes med bröst och snippa, vad ska jag göra, på med en strapon o linda brösten för det är orättvist.
Det finns så jävla mkt hemskheter i våran värld där BARN råka illa ut och människort i största allmänhet och folk bara orkar henna dit o henna hit.
Låt det vara som det är och väljer sen barnet själv att ha rosa klänningar på sig så låt han, men för faaan sätt inte på han det bara för att du ska make a point.
Låt barn vara barn och leka som barn, det är så jävla lång tid vi sen ska vara vuxna och det är jobbigt nog som det är.
Jag är ingen faan av rosa, men min dotter vill ha det på sig, ska jag då säga, nej nej lilla du, rosa är aldeles för ohennigt.
Gnälliga människor....... usch!
Det hade ju vart svårt för dig att få barn om du nuppade en hen...... hahahhaha!
Var glad för att du fick en frisk pojk o inte en dödssjuk flicka. Då hade du nog inte gnällt så jävla mkt!
Haha rätt åt dig ts
Haha rätt åt dig ts
Jag skulle aldrig någonsin göra det din kille gör men 10 poäng till honom han är ascool. Synd att du missat poängen dock. Det finns dock en rätt enkel lösning på problemet. Sluta klä er son i klänningar så slutar också din pojkvän gå i klänning. Förhållanden är ofta 50 % utpressning och 50% kompromisser...
Ts vad menar du med att börja med din närhet? Att kvinnor skall ha lika värde eller att man o kvinnor skall värderas lika högt? Vad har det med klänningar att göra? Varför är feminism för dig samma sak som att blunda för könens olikheter och därför göra oss könsneutrala.. Det är inte det feminism handlar om. det handlar om könens lika rätt i samhället. Vad vinner du på att klä honom som en tjej?Fördomsfrihet? Nej det lär du barnet genom dina värderingar. Rätten att klä sig o bejaka sina båda sidor? Nej pojken har inte valt detta. Du lär honom bara att känna sig annorlunda. Vänta och se om han vill bli transa först. Jag känner faktiskt en kille vars mamma klädde i klänningar. Han tycker faktiskt det är riktigt obehagligt nu när han är vuxen och har valt att nästan inte ha någon kontakt med sin mamma idag.