Inlägg från: Anonym (Skraj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Skraj)

Rädd för min date

Jag ska snart låta en man komma hit över en helg. Vi har pratat över nätet. Båda är på det klara med att det bara är sex som gäller, det är inget kärleksmöte eller med sikte på att vi ska bli pojkvän eller flickvän - även fast vi gillar varandra än så länge. Jag hade hört talas om denna kille ev bekanta, att han gillar samma sak i sängen som jag gör, d.v.s hårda tag mot tjejen så jag kontakta honom. Problemet är att han verkar gilla betydligt mycket mer grövre saker än mig. Jag har sagt vad jag vill och tänder på och vad jag inte vill men jag tror inte han bryr sig, jag får lite dubbla budskap. Jag är lite rädd att han verkligen kommer plåga mig, men jag kan inte låta bli att träffa honom ändå.

Är jag vansinnig? 

• Svar på tråden Rädd för min date
  • Anonym (Skraj)

Alltså... Jag vet att det är galet, men jag kan inte riktigt låta bli heller. Jag har velat fram och tillbaka och har haft väldigt svårt att bestämma mig. Men nu har vi redan köpt flygbiljetter till i början av september, han bor i en stad så pass långt ifrån så det är en lång och dyr resa resa. Det är därför han får bo hos mig i fyra dagar. Vi har pratat väldigt mycket de senast typ två veckorna och jag känner verkligen att vi har en "connection". Jag vet inte, han vet ju om att jag är lite rädd och nervös och han gillar ju det. Så det kan vara därför han försöker skrämma mig genom att säga att det kommer vara som något jag aldrig upplevt och att han kommer gå över min gräns, men att jag kommer gilla det. Han är ju inte helt främmande (även om han är ny för mig), vi har ju gemensamma vänner och så.

Nackdelarna är ju att jag främst sitter i en väldigt utsatt situation när han väl är här, och att jag står väldigt rättslös efteråt. Att anmäla honom om han går över gränsen skulle ta emot, han har ju våra chattloggar där han kan visa att jag sagt att jag gillar hårda tag och bara hävda att jag bad honom göra det han gjorde. Dessutom åker han utomlands tio dagar efter att han har åkt hem härifrån och ska vara borta i ett år...

Jaa... 

• Anonym (Skraj)
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-24 10:32:05 följande:
    Alltså... Jag vet att det är galet, men jag kan inte riktigt låta bli heller. Jag har velat fram och tillbaka och har haft väldigt svårt att bestämma mig. Men nu har vi redan köpt flygbiljetter till i början av september, han bor i en stad så pass långt ifrån så det är en lång och dyr resa resa. Det är därför han får bo hos mig i fyra dagar. Vi har pratat väldigt mycket de senast typ två veckorna och jag känner verkligen att vi har en "connection". Jag vet inte, han vet ju om att jag är lite rädd och nervös och han gillar ju det. Så det kan vara därför han försöker skrämma mig genom att säga att det kommer vara som något jag aldrig upplevt och att han kommer gå över min gräns, men att jag kommer gilla det. Han är ju inte helt främmande (även om han är ny för mig), vi har ju gemensamma vänner och så.

Nackdelarna är ju att jag främst sitter i en väldigt utsatt situation när han väl är här, och att jag står väldigt rättslös efteråt. Att anmäla honom om han går över gränsen skulle ta emot, han har ju våra chattloggar där han kan visa att jag sagt att jag gillar hårda tag och bara hävda att jag bad honom göra det han gjorde. Dessutom åker han utomlands tio dagar efter att han har åkt hem härifrån och ska vara borta i ett år...

Jaa... 
    En annan nackdel är att jag inte har berättat för någon om detta heller. Vi har båda våra skäl till att hålla vart möte hemligt och jag har ingen väninna jag kan berätta om detta, jag är inte säker på att de skulle förstå.
  • Anonym (Skraj)
    SolOchSnö skrev 2012-08-24 10:45:05 följande:

TS, visst vet du själv att det enda vettiga är att ställa in? Eller går du igång på att du kan bli skadad på riktigt?
    Nej, jag vet att det antagligen är det enda rätta. Men jag skulle ångra mig så sjukt om jag gjorde det. Jag bestämde mig ett par gånger (och han en gång) att det skulle ställas in och jag kände mig nästan deprimerad av  det. Jag kan ta stryk, det har jag gjort och det gillar jag ju (till en viss gräns iaf), jag är mer rädd för att han ska plåga mig. Spola mig i toaletten, skendränka mig eller se hur lång tid det tar innan jag tuppar av om han håller för mun och näsa på mig. Sådana saker liksom, alla saker som han tagit upp att han egentligen skulle vilja göra... Men jag vet inte om han bara retas med mig heller. 
  • Anonym (Skraj)
    Anonym skrev 2012-08-24 02:38:40 följande:
    Ställ in dejten direkt.

Jag sysslar med hårdare tag i sängen själv och är det något jag vet så är det att man alltid ska lyssna på sin magkänsla.

Apropå magkänsla, han frågade mig faktiskt;
    "Vad säger din magkänsla om det här då?"
    "Att det är helt fel, att jag kommer ångra mig grovt om jag gör detta."
    "Haha, ja då ser. Då är det väl så."

Men återigen, jag vet inte om han bara driver med mig. 
  • Anonym (Skraj)
    Anonym skrev 2012-08-24 13:34:49 följande:
    Alltså, jag förstår att det suger, när ni har så långt till varandra.
    Men åtminstone så borde han inte bo hos dig.
    Låt honom bo på ett vandrarhem eller liknande första gången och så träffa honom på neutral plats.

Får jag fråga om du har erfarenhet av sånt här sen tidigare?  

Jag vet, jag vet mycket väl hur svårt det kan vara att låta bli när man har chansen att få uppleva något man drömt och fantiserat om kanske i åratal. 
    Men jag vet också hur dåligt man kan må efteråt om det går för fort.
    I synnerhet om man är ny och inte riktigt vet vilka krafter det ligger i sånt här.
    Jag har suttit med fler kvinnor än jag vill komma ihåg som mått dåligt efteråt.
    Några har blivit våldtagna, några har blivit skadade, någon blev frihetsberövad men dom allra flesta har "bara" blivit hårdare utsatta  än dom räknat med och/eller reagerat mycket starkare än dom trott att dom skulle göra. 
    Och även några män, men mest kvinnor.  

Det behöver inte betyda att deras partner varit skitstövlar, bara att även dom dragits med av sina fantasier och inte varit inkännande.     
    Dom har inte haft erfarenheten att inse att inte deras lekpartner har haft samma fantasier som dom har haft.
    Dom har nöjt sig med sin version av vad hård sex innebär, och utgått ifrån att deras partner haft samma version.

Om den här killen är seriös så förstår han att du behöver vara försiktig om dig.
    Även om ni säkert båda är lika heta på gröten.
    Men ni har allt att vinna på att ta det lugnt.
    Det är bättre att vara klok nu, än att vara trasig och klok efteråt. 

Ta inte in en främling i ditt hem.                
    Jodå, jag har gjort sådant här förut. Jag har aldrig varit rädd för någon av männen jag har träffat förut. Jag har känt mig trygg med dem. Det var iofs några år sedan nu, jag är äldre móch mer rädd om mig nu än vad jag var då som tonåring. Den här mannen... Han skrämmer mig, men det gör det så mycket mer intressant. Jag vet att det låter sjukt. Men jag känner mig mer levande än på många år.

Vandrarhem skulle inte gå, han skulle inte ha råd med det och skulle inte komma då heller. Men som sagt, helt främling är han inte, han är vän med flera av mina vänner.

Det känns som att hur jag än gör så kommer jag ångra mig efteråt. 
  • Anonym (Skraj)
    Michael 1961 skrev 2012-08-24 16:50:04 följande:
    Du verkar rejält konstig trådstarterskan, jag tycker du ska söka psykiatrisk hjälp
    Varför då? Det är inget fel på mig bara för att jag tänder på förnedring och hårda tag.
  • Anonym (Skraj)
    Lavish skrev 2012-08-24 16:56:57 följande:
    Låter som en väldigt dålig idé. Ni borde träffas på platser med andra människor först och långsamt trappa upp det om din magkänsla är rätt. Om du redan nu får dubbla budskap och känner att han inte lyssnar på dig kan det gå riktigt, riktigt illa. Du har tänkt på att riktigt hårda tag kan leda till permanenta skador av olika slag?
    Ja. Han har lovat mig att han inte ska slå mig i ansiktet, åtminstone inte så att det lämnar märken. Detta mest av sociala skäl, blåmärken kan vara svårt att förklara bort och vi vill inte att folk i omgivningen får veta, så där är vi överens. 

Jag kan inte träffa honom på en neutral plats och "dejta" normalt, han kommer ju hit, hem till mig för att vi har kommit överens om att ligga med varandra. Det är lite väl långt och dyrt att åka bara för en fika liksom...
  • Anonym (Skraj)
    Michael 1961 skrev 2012-08-24 16:58:33 följande:
    kontakta CIA och kolla om dom har några waterboardingexperiment på g som du kan delta i
    Alltså - jag vill inte bli dränkt. Jag har sagt åt honom det, och jag tror han respekterar det.
  • Anonym (Skraj)
    Lavish skrev 2012-08-24 17:01:28 följande:
    Okej men skador i vaginan och analen, märken från piskrapp som inte går bort, brännmärken, etc är helt okej med dig?

För det andra LITAR du på honom? Jag menar han kan ju lova vad fan som helst men litar du på att han kommer att hålla det han lovar?
    Nej, klart det inte är okej det heller.

Litar och litar. Nej, jag litar inte på honom, men jag tror inte att han kommer gå fullkomligt överstyr. Fast jag kan ju inte veta. Men jag tror inte. Men lite över gränsen kommer han nog gå, det är jag beredd på. 
Svar på tråden Rädd för min date