Inlägg från: Anonym (Skraj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Skraj)

Rädd för min date

Anonym (j) skrev 2012-08-24 17:08:10 följande:
    Jag har ingen som helst erfarenhet av dylikt sex. Så jag talar bara utgående från mina åsikter, inte från upplevda saker.

Men jag tycker att OM du ens ska överväga att göra detta så måste du ta ett allvarligt snack med killen först. Du säger att du tror att hans s.k. skrämselpropaganda kan vara en del av leken. Han vill göra dig nervös och rädd med flit och kanske hotar dig med värre saker än vad han sedan verkligen kommer att göra, har jag rätt?

Är det så, att han sen nog kommer att respektera dig och dina gränser och inte bara köra på som en idiot så är det väl kanske OK att testa då. För då du säger att han är vän med dina vänner så kan man väl anta att skulle behandla dig med respekt i alla fall. Fastän du kanske, som du själv menar, inte har möjlighet att dra honom inför rätta om saker och ting går över styr så kanske man inte riktigt vill utnyttja ens vänners vänner på så sätt. Jag menar, vad skulle era gemensamma vänner liksom säga om du berättade för dom osv.

Kan du inte prata med honom och säga typ "okej, nu skippar vi skitsnacket/flörten/lekandet och pratar allvar. Om vi ska göra detta så vill jag veta att du verkligen kommer att respektera mig och jag vill att vi bestämmer ett stopp-ord"
    Är det så att allt hans snack om att han kommer att gå över dina gränser etc. bara är en del av leken så kanske han kan koppla bort det och ni kunde diskutera fram några slags gemensamma spelregler. T.ex. att det är OK att han hotar med värre, gör dig nervös etc. men om du säger stoppordet så är det verkligen stopp.

Kan ni inte komma överens om detta på förväg så skulle jag säga GÖR DET INTE!!!!
    Jag vet inte, både han och jag är överens om att stoppord förstör själva grejen.

Det är svårt, jag vill så gärna, men klart att det är läskigt. Speciellt när han säger att han tänder något enormt på att man gråter och ber om nåd liksom, jag märker ju att han går igång på att jag är rädd nu... Men jag vet inte. Jag tror inte att han kommer fullkomligt förstöra mig, just eftersom du påpekar att vi har samma vänner. Men det är ju en risk helt klart. 
  • Anonym (Skraj)
    Anonym (oseriös) skrev 2012-08-24 17:15:52 följande:
    För mig framstår han som en amatör. En bra Master skrämmer inte sina slavinnor till den gräns att de på allvar blir rädda. De lockar, lirkar, tänjer gränser och framför allt -respekterar! Tycker hans svar på frågan om din magkänsla säger allt.
    Han är ingen "Master", han håller inte på med BDSM. Han tycker bara om att plåga kvinnor.
  • Anonym (Skraj)
    Anonym (j) skrev 2012-08-24 17:17:16 följande:
    Ja... ajg tyucker att det låter alltför riskabelt med detta äventyr. Även om han anatagligen inte kommer att "förstöra dig helt", som du själv skriver, så finns ju ändå risken att du blir allvarligts kadad och kränkt. Inte för att han menar nåt illa, men föra tt han kanske inte fattar att du inte är lika med på det som han. I en sån lek tror jag att väldigt allvarliga misstag lätt kan hända.

Jag tycker absolut att ni ska komma överens om ett stoppord. Hur ska du annars kunna förmedla till honom när du verkligen, verkligen inte längre vill fortsätta? Om han går ingång på gråt, att man ber om nåd osv. och du verkar gilla det också.... Ja, hur har du tänkt att du ska kunna berätta åt honom när han går för långt och du inte längre vill vara med?

Inget stoppord = inget sex. Det tycker jag till 100%, allt annat vore ren och skär idioti. Ett sexäventyr är inte värt att riskera både din kroppsliga och mentala hälsa för.
    Men med stoppord så är det ju inte han som har kontrollen, utan jag. Det blir helt fel.
  • Anonym (Skraj)
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-08-24 14:31:09 följande:
    fråga nr ett---- han heteter inte Lars va??

Sen.. jag träffade en kille som höll på med BDSM och ganska grova saker. vi träffades enbart som kompisar men hade en liten flirt så där men han och en av mina närmaste vänner (som levde i ett 24/7 härskare-slav förhållande) berättade för mig att de som är seriösa med den här typen av livsstil och sexualitet är jävligt noga med några saker och en sak är tydligen att man inte har sex med vem som helst random.. man ser till att ha träffat personen innan, känna varandra, iaf lite och man är tydlig med gränser och gör upp saker som stopp-ord och sånt i förväg.

Har ni ens talat om sånt?

MIN magkänsla säger mig NEJ NEJ NEJ... oavsett vad man har för syfte med sin dejt... så bjuder man aldrig hem en främmande person hem till sitt hem flera dagar. Jag har internetdejtat ganska flitigt under ett års tid innan jag träffade min man och jag skulle aldrig i mitt liv bjuda hem en dejt ens på fika...ALDRIG utan att ha träffat honom ute först.

Och visst connectade jag med flera män över nätet och senare över telfonen... men väldigt sällan visade det sig- var den kopplingen äkta när man väl träffades IRL...var rädd om dig och vill du leva ut den här läggningen finns det betydligt säkrare vägar att gå.
    Nej, han heter inte Lars.
  • Anonym (Skraj)
    Lavish skrev 2012-08-24 18:32:59 följande:
    Och att en man som ska ha den här typen av sex med en kvinna han inte känner och aldrig träffat förut tycker att stoppord är onödigt och bara förstör, det berättar faktiskt att han är farlig. Kort och gott.
    Ja, han är nog farlig. Det tror jag med. Fullkomligt övertygad om det.
  • Anonym (Skraj)
    stresss skrev 2012-08-24 20:29:11 följande:
    Ställ in då, eftersom du vet att han är farlig.
    Varför riskera ditt liv och din hälsa?
    Jag vet inte. Man kan ju inte mesa jämt heller, man lever ju bara en gång.
  • Anonym (Skraj)
    Anonym (Pia) skrev 2012-08-24 20:36:58 följande:
    Ja, du lever bara en gång. Tycker det är värt att ta risken att det livet blir onödigt kort`Det låter FÖR farligt det där.
    Jag är rätt övertygad om att han inte kommer ta livet av mig dock. Jag tror inte han har tid att sitta i fängelse.
  • Anonym (Skraj)
    Primmeling skrev 2012-08-24 20:45:11 följande:
    Du har redan bestämt dig ts och gör som du vill... Men har du barn? I så fall får du tänka på dem också. Även om du inte dör så bör du vara i form mentalt att ta hand om dem. Annars får du väl skylla dig själv... Du har fått så många dåliga signaler och bara en typ av råd här i tråden. När ses ni? Lovar du uppdatera här efteråt oavsett hur du mår? Är killen straffad tidigare? Har han barn? Vet du nåt sånt? Vad säger tjejerna han har haft sex med? Vad har han för stil och jobb? Vilken stad bor du och han i? Ifall det skulle gå illa är det bra om du skriver det i tråden så polisen har nåt att gå på
    Ja, jag har ett barn, som givetvis inte kommer vara här då när den här mannen hälsar på. Han kommer hit i början av september, jag lovar att uppdatera efteråt. Vet inte om han är straffad, inga barn, normal kille, högutbildad. Känner ingen tjej som han har haft sex med. Eller jo, en - men henne har jag inte någon kontakt med längre. Har dock hört rykten om deras sexmöte och han har berättat för mig om det. Det var illa. Han sade dessutom att det han ska göra med mig kommer vara värre än det. Men jag vet inte, jag tror nog han skojar...
  • Anonym (Skraj)
    Kråkakråka skrev 2012-08-24 21:07:18 följande:
    Mitt råd till dig är försöka reda ut vad som är vad i den här situationen. Självklart ska du bejaka det som är du, men hur stor del av ditt beslut består av din pliktkänsla att stå för det du sagt? Hur stor del av beslutet bottnar i ditt  ansvar för hans ekonomi? Hur viktig är ditt eget välmående för dig själv? För honom?

Tycker du om dig själv så pass mycket att du lyssnar tillräckligt mycket på dig själv? Du har väl drivit det här framåt för din skull - inte för hans? Hoppas jag.

Ditt liv och ditt välmående är värdfullt!
    Jodå, jag vill. Jag tog kontakt med honom eftersom jag ville ha lite ordentligt sex, så som jag gillar det. Sedan kanske han och jag inte är helt på samma linje. Men samtidigt känner jag, att innan, med de andra männen jag har haft våldsamt sex med, då har jag känt mig trygg och lugn. Jag visste att de hade backat och slutat om jag verkligen inte ville mer. Det tror jag inte den här kommer göra, och samtidigt som det skrämmer skiten ur mig så tänder det mig också... Låter jag helt sjuk nu?
  • Anonym (Skraj)
    Lavish skrev 2012-08-24 21:00:53 följande:
    Tja som sagt TS, det är ditt liv, men är det inte billigare att resa dit för en fika än att få bestående fysiska eller psykiska men?
    Jag kan inte resa till honom tyvärr. Det måste vara han som kommer hit, och han skulle aldrig komma så långt bara för en fika. Jag vill inte fika heller, jag vill ha sex.
Svar på tråden Rädd för min date