vampyria2 skrev 2012-08-25 09:19:45 följande:
Tycker mer synd om dina barn för att de har en sån barnslig mamma, var ungefär den larvigaste TS jag sett.
Tror väldigt få bryr sig om vilken mat du ger dina barn så länge den innehåller det ett barn behöver.
Cloudyberry skrev 2012-08-25 10:14:55 följande:
Töntigaste tråden under denna vecka.
Okej, jag skriver ner det i min intressebok.
ShiningStar83 skrev 2012-08-25 10:24:30 följande:
tycker också att ts är löjlig OCH jag kan inte förstå att du inte ger dina barn kött......
de behöver protein - animaliskt sådant.
men alla är vi väl olika!
Just inlägg som dina som gjorde att jag startade tråden. Nästa gång du yttrar dig tycker jag du skall läsa på om veganism. En sak till, en av mina vänners barn lider av näringsbrist, och gissa vad? HAN ÄTER KÖTT! Så det handlar inte om man ger dom kött eller grönsaker, det handlar om VAD för slags ting och hur mycket protein det finns i det!
LindaEfraim skrev 2012-08-25 10:34:45 följande:
Mirande
Jag har ringt, legat på och de dyker snart upp och plingar på............... Så skynda dig att äta upp din majskolv och göm brösten för snart åker flinta steken och brösten fram!
Nej nu jäklar...!
Lolli82 skrev 2012-08-25 11:00:50 följande:
Bästa tråden på länge!! Jag är också en dålig manma i så fall... Mitt barn får ibland burkmat (för att jag inte orkar laga mat), jag använder våtservetter (det ni) jag kommer lämna mitt barn på dagis när hon är under 2 år. Vi samsover inte (jag älskar att ligga själv i sängen och bre ut mig) och vet ni vad.... Jag ammade bara i fem månader sen ORKADE JAG INTE MER!!!!
Men vet ni, trots att jag inte alltid är bäst på allt vet jag att jag är den bästa mamman för min dotter. Hon är otroligt trygg och glad och vi har det jättebra!
Men va, säger dom att man inte skall gå använda våtservetter nu också! Haha, hjälp, då är jag en ÄNNU sämre mor! Våtservetter är det praktiska som finns, jag har med mig dom över allt! Bättre uppfinning för barn finns det inte! Och vi samsover inte här heller, jag har intrett dotters rum i ROSA och HELLO KITTY, så hon vill knappt lämna rummet! Haha, du låter som en toppenmor i alla fall, fortsätt så!

lyckostenlinda skrev 2012-08-25 12:04:49 följande:
TS: förstår precis! Ammade inte heller och folk kollar på en som om man vore ett ufo när man säger det. Kör på! Du är en kanonbra mamma!
Tack så mycket, är säker på att du är en grym mor också!
Guldrosen skrev 2012-08-25 13:03:41 följande:
Jag, jag och jag...
Vad säger barnens far om att TS kör sitt race.
Ledsen men jag orkade inte läsa hela ditt inlägg. Barnets far säger inte så mycket, han försvann nämligen ur våra liv innan dottern föddes. Men han är inte borta, han finns i våra hjärtan och ser ner på oss från himlen. För din vetskap var han även vegan, så jag antar att han hade haft samma syn som mig om den underbara mannen fanns kvar här hos mig.

Denicee skrev 2012-08-25 13:07:39 följande:
Haha vem fan bryr sig vad dina barn får och inte får? Alla uppfostrar sina barn hur de vill:)
Har du inte sett hur dom skriver? Man skall göra si och så, dom vet bäst och så vidare. Verkar verkligen inte som man får uppfostra sina barn hur man vill på det här forumet. Men jag håller med dig, det borde få vara så!