V 23+0
Å ni skall få en son så roligt, grattis grattiis:) Jo men så är det ju men man blir ju som sagt glad för vad det än blir.
Hur kändes RUL då, var det någon skillnad från tidigare UL?
Visst är det härligt med rörelser, för våran del har det som varit väldigt lite med det den sista tiden tror hen sover eller nåt:) Ska fråga BM när vi ska dit nästa gång hur mkt som man borde känna…
Så sant hittar man en som är bra så då ska man ju köpa den, förhoppningsvis är man nöjd :) Vi har inte hunnit kollat så mkt än men vi vet i alla fall vad vi vill ha så det känns ju skönt.
Ok, ja emmaljunga har många rekommenderat, de lilla vi har tittat så tycker jag att de är ganska stora dock kan de ju vara smidiga ändå.
Det lät inge vidare, hoppas att den här helgen varit bättre?!
Min helg har varit mkt bra, hunnit med både det ena och det andra. Dock känner man det i ryggen, så de blir å vila lite i veckan.
De enda två appar jag har är dina två första appar, tror att jag klarar mig med dem, kollar inte så mkt i dom ändå. Dock roligt att läsa om varje vecka som man är i:)
Vilken härlig kula:) Visst är det mysigt? Själv så tycker jag att det är helhärligt dock så känner man sig lite otymplig.
Ha en bra vecka:)