V. 29 (28 + 4)
God fortsättning!
Ja du har varit saknad. Men jag förstår det, både alla helger sen om du fortfarande inte mår bra så är det helt förståeligt. Hur har du det nu då? Huvudvärk och illa mående?
Det är alltid härligt med en massa ledighet men det är också ganska skönt att vara tillbaka i vardagen och rutinerna som kommer med det. Det gör du rätt i, du ska inte jobba om du inte känner att du klarar av det.. Tror du att det blir några problem att få 100 %? Nä precis, nu förändras den mesta av prioriteringen man haft. All fokus på något helt annat:D
Härligt med massa barn på jul, själv har jag haft det otroligt bra med nära och kära i en lugn miljö. Dock längtar jag så otroligt mkt till när det blir en massa barn på jul, känns som att det blir extra juligt då:) Vi har faktiskt inte önskat oss något till bebisen, dock är vi väldigt nöjda med de vi fick, måste varit väldigt snälla enligt tomten. Härligt med ett barnvagnsbidrag:) Det är ju aldrig fel. Själv har vi nu bestämt vilken typ av vagn som vi vill ha så nu är jag ute på blocket och kollar var dag. Vi har bestämt oss för en Brio Happy, så vet du av någon som vill sälja en sån så är vi intresserad:)
Japp, nu får man höra och mäta, skall dit idag:) Känns tryggt att det blir tätare BM-besök, tycker att man fått gått dit för lite… I övrigt så har vi sagt att vi ska gå på föräldragrupperna så vi åker väl dit första gången och ser vad det är för något, dock tvivlar jag på om det är något för oss men vem vet. Hade gärna gått på vattengympa men det finns inte här, tydligen… Kan inte ta promenader på samma sätt som jag gjort tidigare så det hade inte varit dumt med lite gympa. Ni då, kommer ni att vara med på dessa aktiviteter?
Du menar april? Jag får hoppas att det blir som planerat eller lite tidigare för min del då, så att det blir mars som planerat. Så att jag får plats och inte behöver födda i korridoren… Det ordnar sig nog, tror du inte?! Jag tror att kroppen är ganska fantastisk så jag har än så länge ingen oro för förlossningen, kan ju dock ändras lite närmare… Hur känner du? Är du orolig?
Ska ni hitta på något trevligt i helgen?
Trevlig helg!