V. 34 (33+0)
Teknik skall bara fungera är min åsikt, men ofta när man vill så blir det inte alltid så…:)
Haha, som tur är har de flesta förståelse för ens humör under graviditeten. JA man kanske skall vara de, men då hade man ju haft en anledning att köra med sambon lite;)
Det flesta på FB är väl i så fall hycklare, jag va i så fall de under den period som jag var me där. Men det finns mkt fördelar att vara med i FB de märker jag nu, det finns grupper för de mest plus att vi utan oftast glöms bort…
Oj, det blir sambon din som får bära å du pekar;) Förstår att det är lite Scary, men det går nog bra:) Så ni har hittat boende då?
Vet inte om jag orkar det får vi se men som de känns nu så orkar jag nog. Sen ska jag ju få vikarie så då får jag väl lägga fötterna på bordet;) Blir det å söka nytt jobb i övik nu eller har du redan ett? Tur att du blev sjukskriven, förstår att du inte orkat jobba med tanke på hur du haft det, själv har jag inga besvär men det är jobbigt ändå.
Låter bra, det känns väldigt bra också är mkt nöjd med vagnen. Ja de blir mkt pengar i slutändan, får hoppas att man har användning av allt:)
JA, jag är jätte stor om magen, har legat på den övre gränsen hela graviditeten, men magen följer den kurvan. BM har sagt att går den över kurvan så skall få göra nytt UL… Så jag vet vad du menar med tungt. Hoppas att du inte kommer upp till mina ”höjder” gällande kurvan.
//Linnea