Inlägg från: MosterMaggi |Visa alla inlägg
  • MosterMaggi

FloorFiller!!!!!

>jamen utmanarna kommer ju snart? Han kommer väl tillbaka då?

• MosterMaggi

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Thomas och Sofie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• MosterMaggi

ja vilka har hon att ävlja på, jag tappar räkningen. De tre paren åker, Thomas o Sofie är immuna - vilka är kvar? Sean och Ida?

Och den skymt jag såg av utmanarna sa mig noll. Vilka är de? Har de varit med alldeles i början, men blivit utslagna?

• MosterMaggi

men hur kan de bara plocka in helt nya, typ från gatan? Det är ju helt rubbat?

• MosterMaggi

va! var tog all min text vägen?

• MosterMaggi

Tja i stora drag då: För lite dans!!! En massa virus av olika slag i lägenheten, och flera deltagare har haft hög feber. Olika utflykter till stuntskola och badhus för att lära sig göra actiontricks, ett besök hos koreografen o regissören TJ Rizzo med audition för honom. Deras framträdanden såg man för lite av, deras evinnerliga bekännelser framför kameran klipptes in desto mer. *himlar med ögonen* Hannes fick ny look av killarna, lockarna föll och han är snaggad.

• MosterMaggi

Jamen vad kalasbra Lissy! Är det nån mer än jag som tänkte på när de visar hur Karoliina skjka dansa pardansen solo. att Malin Xaki hjälper henne att koreografera om _ MEN: också sitter i juryn,. Och denna vecka har domarna tydligen individuella poäng att dela ut (www.tv3.se/index.php&task=view&id=6237&Itemid=444). Är inte DET ändå lite VÄl tätt inpå för en domare? =/

• MosterMaggi

(Alltså mitt tangentsnubbel är bara för kasst. Men, men. *suck* )

Svar på tråden FloorFiller!!!!!