Prydhet, blyghet, spärrar och hämningar
Hur...HUR fasiken skall man riva dessa murar? Hur kommunicerar man och ger sådan total trygghet och öppenhet så dessa "hinder" till euforiska äventyr i "sängen" blir möjliga.
Vi har varit tillsammans i mer än 10 år
Vi har tre barn
Vi har en hel del sex och bra sex, men dock vanilj
Vi älskar varandra och trivs med livet och familjen
Vi är jämställda och jämlika
Vi är olika när det kommer till sex
Vi har olika lust
Jag prioriterar sex högre
Jag tänker sex
Jag fantiserar om sex
Jag driver och börjar tröttna på det
Hon gör väldigt lite av det jag gör när det kommer till sex.
Hon gillar dock sex
Hon njuter av sex
Hon får orgasm
Hon vill finnas där för mig
Hon onanerar inte, har aldrig onanerat och kommer kanske aldrig att göra det.
Hon funderar inte på hur hon vill ha det
Men det pryda och blyga tillsammans med spärrar och hämningar bromsar och stoppar det fria och möjliga. Det är inte det att hon inte vill eller inte har lust, för det har hon. Jag både ser och känner det.
Inga erotiska noveller
Inga sökningar på google om "hur man gör" eller liknande (hade hon intresserat sig lite så hade hon kunnat läsa sig till olika tekniker i hur man suger av exempelvis i stället för att bara nöja sig med "bortförklaringar" som "jag får så lätt kramp i käken".
Hon är inte asexuell...det kan hon inte vara...hon blir våt och bjuder på snabbisar ibland. Så en viss tankeverksamhet förekommer, men det hade det nog aldrig gjort om vi inte kommunicerat en hel del kring sex. Hon tar aldrig initiativ till att prata sex. Det är lite jobbigt och känsligt. Det blir känsligt. Vi vill ju inte såra varandra.
Sex skall komma naturligt. NATURLIGT! Ok...vad är naturligt? Skall man inte prata om det då för det är jobbigt och det som händer, händer och kommer då naturligt oavsett vår olika nivå av lust? Skall jag då ta initiativ de gångerna jag känner att det känns naturligt...hm...OMG...då hade det blivit åka av varannan dag. Men det fungerar inte. Jag vet att hon inte har den lusten. Därför respekterar jag henne och accepterar det även om det känns jobbigt ibland. Därför låter jag henne veta om min lust och henne att ta initiativen numera. Jag vill inte stressa eller pressa fram något. Blir då det naturliga de gångerna hon känner att lusten pockar på!? Himmel vad det här med sex kan bli komplicerat. Man vill inte såra. Man vill bara älska. Jag vill bara få utlopp för min lust tillsammans med min underbara fru.
Så vad kan jag göra utan att verka för på. Utan att verka tjatig. För att luckra upp dessa "hinder" som i slutändan bara hon kan bemästra och komma över?
Kanske man bara skall låta det vara och bero. Hoppas på att hennes lust och sexuella mognad kommer ikapp min eller att min lust dalar och dämpas med tiden.