• Anonym (Tjej30)

    Såg grannen runka. Ringa polisen?

    Häromkvällen såg jag in i vardagsfönstret att min granne satt i soffan med datorn i knät och runkade till något.

    Han hade dragit för gardinerna men de var såna där genomskinliga vita tunna saker så att man såg igenom. Det var mörkt och han hade släckt alla lampor så att ingen skulle se säkert.

    Men man såg om man tittade noga vad han gjorde. Bör man ringa polisen?

  • Svar på tråden Såg grannen runka. Ringa polisen?
  • Insatt

    I'm just a peeping tom On my own for far too long Problems with the booze Nothing left to lose

  • Anonym (JAG)

    Så det var du som stod och tokstirrade på mig? :S Jag har faktiskt inte råd att köpa andra gardiner just nu och alla andra rum var upptagna. Fyfan vad obehagligt att bli utstirrad sådär i sitt eget hem asså lägg av :S

  • Anonym (kåt)
    Anonym (JAG) skrev 2012-08-31 23:07:41 följande:
    Så det var du som stod och tokstirrade på mig? :S Jag har faktiskt inte råd att köpa andra gardiner just nu och alla andra rum var upptagna. Fyfan vad obehagligt att bli utstirrad sådär i sitt eget hem asså lägg av :S
    hahaha :D
  • Jellybeanbaby
    Anonym (Tjej30) skrev 2012-08-31 15:12:29 följande:

    Häromkvällen såg jag in i vardagsfönstret att min granne satt i soffan med datorn i knät och runkade till något.

    Han hade dragit för gardinerna men de var såna där genomskinliga vita tunna saker så att man såg igenom. Det var mörkt och han hade släckt alla lampor så att ingen skulle se säkert.

    Men man såg om man tittade noga vad han gjorde. Bör man ringa polisen?


    HAHAHAHAHAH!!!!
    -Ja hej det är Polisen
    -Jo det är så att jag såg ut genom fönstret och då såg jag min granne runka!
    -Jaha och?
    -Ja han hade dragit för gardinerna men de gick ändå att se igenom!
    -Mmm.... ööh... hummhum...
    -Jo jag undrar ska man anmäla eller?

  • Jellybeanbaby
    Anonym (JAG) skrev 2012-08-31 23:07:41 följande:
    Så det var du som stod och tokstirrade på mig? :S Jag har faktiskt inte råd att köpa andra gardiner just nu och alla andra rum var upptagna. Fyfan vad obehagligt att bli utstirrad sådär i sitt eget hem asså lägg av :S
    sköning
  • Becca1989

    Hahahaha :) Detta gjorde min kväll asså :) Sitter och asgarvar som tusan nu och kan knappt få någon luft + fått tårar i ögonen med :) Haha :) Jag dör :D

  • augustisten

    Polisen kommer inte göra något det har man väl läst om hur det är!

    Skaffa en sån där mörkerkamera och ta bilder och sätt upp i grannskapet om det händer igen. Då har du i alla fall gjort vad DU kan för att andra inte ska drabbas. Det kan ju vara BARN som ser nästa gång!!!!!!!!

  • Jellybeanbaby
    augustisten skrev 2012-08-31 23:58:08 följande:
    Polisen kommer inte göra något det har man väl läst om hur det är!

    Skaffa en sån där mörkerkamera och ta bilder och sätt upp i grannskapet om det händer igen. Då har du i alla fall gjort vad DU kan för att andra inte ska drabbas. Det kan ju vara BARN som ser nästa gång!!!!!!!!
    Hahaha! Skämtet dras ett till varv!
    Om du bara heter Anonym läser jag inte vad du skriver.
  • Anonym (Polis)
    Jellybeanbaby skrev 2012-08-31 23:59:24 följande:
    Hahaha! Skämtet dras ett till varv!

    Hrrm, vi inom ordningsmakten ser allvarligt på att det runkas lite överallt och på alla möjliga tider. Verkligen inget att skoja om. Häromdan fick vi in en anmälan om någon som runkade i väntan på att tvättmaskinen skulle bli klar. Han skyllde på fllickvännen som tvingat honom att ta hand om tvätten
Svar på tråden Såg grannen runka. Ringa polisen?