Borde alla kläder vara unisex?
Elit skrev 2012-09-06 15:43:47 följande:
Då får du ju ge ett skäl till varför de inte ljuger om en sådan sak men skulle ljuga i drivor om en annan likvärdig sak. Du har ju absolut inget stöd för det du säger, jag har det. Ändå verkar du hålla det du hittat på som sanning. Då är ju det jag säger enormt mycket mer troligt. Visst vi kan vara från mars men det finns inget som tyder på det.Sak samma, det måste ju vara ännu lättare att säga att man är bisexuell än homosexuell så den siffran borde ju vara ännu mer korrekt enligt ditt sätt att se det. Fortfarande är det helt orimligt att det helt plötsligt skulle vara en 47 procentenheter som ljög om en sådan sak.
Ja, det är ju det som fördummar debatten när invändningen helt saknar förankring i verkligheten. Sen har jag ju redan påvisat den bristande logiken. Du har inget stöd för att människor ljuger i någon större utsträckning, jag har visat att de inte ljuger om andra pinsamma och omanliga saker.
Jag säger inte att något är en sanning, jag har ifrågasatt det som du har tagit för en sanning, och du har inte bevisat att din sanning skulle vara på något vis sann. Det är lite grann som att du skulle säga "gud finns" och jag säga "hur kan du veta det?"....och sen bli ifrågasatt för mitt ifrågasättande.

En sak som jag gillar med vetenskap och forskning är att DU inte behöver sitta och avgöra vad som är "rimligt" eller inte. Det som går att bevisa bevisar man. Om det inte går att bevisa så erkänner man att det (just nu) inte går att bevisa. Alltså är din rimlighetsanalys helt överflödig.
Nej, du har inte påvisat bristande logik i resonemanget som du tar upp. Kan det vara så att du är lite oklar när det gäller vad ordet "logik" betyder?