Inlägg från: augustibarn10 |Visa alla inlägg
  • augustibarn10

    Bebis maj 2013 Vi som har plussat

    Jaha, då börjar väljag att skriva här då och hoppas att fler ansluter Bf 4 maj. Väntar andra barnet

  • augustibarn10

    Sådär, nu är nya byxor inhandlade sväller upp jättemycket när jag varit vaken några timmar så byxorna vill inte riktigt passa. Dessutom är det ju mycket skönare med mammabyxor

  • augustibarn10

    Funderar på hur man ska lyckas dölja graviditeten så länge som till v 13... Syns en tydlig kula på magen och på jobbet har vi ganska tighta skjortor. Och hemma har jag inte så jättemånga stora tröjor som jag kan gömma magen i :-P vi träffar våra familjer minst en gång i veckan och min mamma har redan börjat titta på min mage som om hon misstänker nåt visste ju att magen kunde synas tidigare med andra barnet, men att det syns så mycket som det gör i nu när jag bara är i v 6 trodde jag inte... Jaja, vi får väl berätta för dem då

  • augustibarn10

    Ja det kan va lite svårt att förklara varför man inte dricker man vill ju inget annat än att skrika ut att man är gravid gick upp på övervåningen för att tapetsera (vi köpte hus med oinredd övervåning för några år sedan och håller nu på att göra rum där) och skulle då ta på mig mina snickarbyxor, fick knäppa dem med hjälp av ett gummiband :-P

Svar på tråden Bebis maj 2013 Vi som har plussat