Inlägg från: Anonym (Panik) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Panik)

Hjälp akut!! Toalettproblem!

WeModified skrev 2012-09-08 11:19:21 följande:
    Typ en halv dl knappt ryms det i en sådan, så nått liknande som du kan använda.
    Alltså den här sprutan menar jag är så liten
  • Anonym (Panik)
    WeModified skrev 2012-09-08 11:21:51 följande:
    Bättre med för lite än massa :)testa.
    Ja!!! ja jag får prova
  • Anonym (Panik)
    ninaflower skrev 2012-09-08 11:21:58 följande:
    Avkok av plommon,
    äta päron  
    Men hur lång tid tar det, är allergisk mot båda i och för sig Jag har ju laxoberl tex och det kommer ju efter ca 8-12 timmar
  • Anonym (Panik)
    perla2010 skrev 2012-09-08 11:22:28 följande:
    Aha, då förstår jag. Men det låter inte alls bra med tvål och annat som folk skriver. Kan ju faktiskt skada ändtarmen.  Finns inte microlax att köpa i vanlig affär? De löser ju iallafall den värsta proppen.

hmm du har en idé där, kan Ica ha det?
  • Anonym (Panik)
    perla2010 skrev 2012-09-08 11:22:28 följande:
    Aha, då förstår jag. Men det låter inte alls bra med tvål och annat som folk skriver. Kan ju faktiskt skada ändtarmen.  Finns inte microlax att köpa i vanlig affär? De löser ju iallafall den värsta proppen.

Hällde nyss i mig det läkemedel jag har som jag ska ta varje dag , laxido , samma som movicol, tar 2 påsar varje dag nu hällde jag i mig 4....men det var ju dumt för det går ju inte fortare för det
  • Anonym (Panik)
    Lite Av Varje skrev 2012-09-08 11:25:21 följande:

Vanlig handtvål tror jag. Har en nästkusin som fick tipset till sitt ena barn som hade stora problem..
    Okey, på en tops, typ flytade med?
  • Anonym (Panik)
    WeModified skrev 2012-09-08 11:25:37 följande:
    Ica har nått sådant receptfritt faktiskt.
    ja jag har nog sett det där, men då ska jag ta mig dit....ont i magen
  • Anonym (Panik)
    perla2010 skrev 2012-09-08 11:26:00 följande:
    Ja, jag tycker ju de. Om dom har en liten "apoteksdel" så lär de finnas där. Har sett de på vår men den är visserligen rätt stor.
    Precis de har de här med men vår Ica är liten så jag är osäker på om de har det, men det hade ju varit kanon!
  • Anonym (Panik)
    Lite Av Varje skrev 2012-09-08 11:27:13 följande:
    Kan du inte typ ringa akuten och fråga om du skulle kunna få hämta något slags lavemang där??
    Akuten långt iväg, mannan har bilen
  • Anonym (Panik)

Vad snälla ni är alla, TACK, jag ska nog börja med att testa den lilla sprutan, annars kanske försöka ta mig till Ica, på cykel...och se om de har

Svar på tråden Hjälp akut!! Toalettproblem!