Inlägg från: Anonym (Panik) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Panik)

Hjälp akut!! Toalettproblem!

WeModified skrev 2012-09-08 11:29:29 följande:
    Men lite vatten i en spruta är inte farligt, värsta fall river du dig i häcken lite.

Men Microlax verkar finnas som receptfritt faktiskt. Då kanske Ica där du bor har de? 
    nej nej lite vatten är inte farligt det finns lavemang med massa vatten i jag tycker mväl mer att det inte borde hjälpa men jag får försöka
  • Anonym (Panik)
    perla2010 skrev 2012-09-08 11:29:32 följande:
    Oj jösses, då lär du få diarre' om nån dag eller så. Ta din medicin varje dag så du slipper hamna i såna situationer, är ju fruktansvärt. Men stick iväg o leta rätt på microlax istället för tvål och grejer, lär ju snarare irritera slemhinnan än att lösa proppen.
    Hahaaa jag vet, i och för sig så behövs  mycket för att mina mage ska hålla i gång
    Ja jag vet jag ska inte slarva
  • Anonym (Panik)
    perla2010 skrev 2012-09-08 11:30:41 följande:
    Microlax är receptfritt, beror bara på utbudet i affären ifråga.
    Exakt
  • Anonym (Panik)
    WeModified skrev 2012-09-08 11:30:41 följande:
    Ring dit o fråga dom så vet du
    Ja smart jag ringer innan
  • Anonym (Panik)
    WeModified skrev 2012-09-08 11:31:36 följande:
    Cykla e bra, då jobbar tarmarna .
    Ja hahaa problemet är ju att det spelar ingen roll för det kan inte komma ut
  • Anonym (Panik)
    Seriefeguren skrev 2012-09-08 11:31:55 följande:
    Tror hon menade att du skall ta av munstycket. Men jag skulle nog inte pröva det en då. Men du kan ta en slang som inte är allt för grov och en tratt och tejpa i hop och ta ett mått med vatten.
    Hmm okej, nej jag vill nog inte testa det
  • Anonym (Panik)
    perla2010 skrev 2012-09-08 11:33:11 följande:
    Ska du nu experimentera med spruta så häll då även i matolja, som löser.
    Hahaaa ja smart!!!
  • Anonym (Panik)
    Anonym (Hemmakur) skrev 2012-09-08 11:33:51 följande:
    Hej!

Fy vad jobbigt för dig! Jag har också krånglig mage och vet precis hur det känns.
    Det här hittade jag i en blogg och det fungerade för henne, jag har dock aldrig själv provat, men ett tips i alla fall:

".. koka vatten, vänta tills det blivit ljummet, ta och häll upp 2 dl. och sen i med en tsk salt. Detta skulle upprepas med tio minuters mellanrum och man skulle försöka få i sig 4-5 glas…."

Lycka till!
    Jaha oj, lät jobbigt hahaa!! man ska alltså dricka det. Tack! Ja problem med magen är skit!! Jag kan inte äta en vit brödbot så blir det stopp
  • Anonym (Panik)

Nu måste jag lämna er och testa nåt, tack snälla och gulliga nu och att ni tog mig på allvar!!!!

• Anonym (Panik)
    WeModified skrev 2012-09-08 11:32:46 följande:
    Spolar tarmen med vatten inför p-films scener.  
    Vaaa???
Svar på tråden Hjälp akut!! Toalettproblem!