Fråga ang. nutrilett
Hej!
Tänkte fråga ang " Nutrilett Quick Weightloss Choklad Shake"
Jag tänkte börja dricka det, för att sluta "småäta" är väldigt sockerberoende och småäter typ hela tiden. jag inte behöver gå upp mer i vikt heller om man säger så. Är 174cm och väger 74kg. Kan tillägga att jag försöker röra på mig genom promenader osv.
Men nu undrar jag.. om jag äter en riktig frukost & en riktig middag en gång om dagen. Kan jag då ta en nutrilett som ett mellanmål (för att INTE småäta, det jag hittar i skåp & lådor).
Eller är det något man måste dricka hela tiden, så att man utesluter all mat under dagen?
Kan det vara så att om man äter frukost & sedan nutrilett som mellanmål & sedan en middag samt nutrilett som kvällsmål. Att man går upp i vikt för att man druckit nutrilett på dagen och sedan tar kroppen upp det man äter vid middagen dubbelt så snabbt. Hoppas du förstår vad jag menar. Känns lite svårt att förklara.
Men kan man använda nutrilett som ett "mellanmål" för att inte små¨äta & gå upp i vikt av det. Men ändå att man kan fortsätta äta de viktiga måltiderna som frukost & middag??
Tacksam för svar!!