• Anonym (Tjejen)

    Min killes snopp luktar illa.

    HUR lägger man fram på ett bra sätt att ens pojkväns snopp luktar illa??
    Vill inte vara elak eller osmidig på nåt sätt, jag älskar honom otroligt mycket! Men det börjar bli ett problem!

    Han vill att jag ska gå ner på honom, men jag vill verkligen inte! Och i och med det, så går ju inte han ner på mig heller och det är enda sättet för mig att få orgasm ihop med honom... Så sexet blir ju lidande över lag.

    Hur skulle ni göra? Vad skulle ni säga?   

  • Svar på tråden Min killes snopp luktar illa.
  • Anonym (Tjejen)

    Jag vet faktiskt inte vad det beror på.
    Han jobbar mycket med kroppen i instängda arbetskläder, så att det inte luktar kärlek när han kommer från jobbet kan jag förstå.
    Sen så badar han VARJE dag, saker o ting kanske blivit FÖR rengjort.. Tjejer kan ju få tex svamp av överdrivet tvättande med tvål, så det kanske killar oxå kan? Eller så behöver han en lektion hur man gör...
      
    Jag tackar för tipsen. Ska försöka lägga fram det så smidigt jag kan. Jag vill inte såra eller genera honom på nåt sätt för han är verkligen världens finaste människa.  

  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-12 22:55:20 följande:
    Duscha ihop då du kan hjälpa till med tvättning. Eller säga att efter en lång dag i byxan så luktar den mindre gott
    seriöst hon e väl ingen mamma till han , ska hon skära köttet med åt han när dom äter middag(-: visst mysigt att duscha tills men av andra själ tex.(-:
  • Anonym (Love)
    Anonym (Tjejen) skrev 2012-09-13 07:53:08 följande:
    Jag vet faktiskt inte vad det beror på.
    Han jobbar mycket med kroppen i instängda arbetskläder, så att det inte luktar kärlek när han kommer från jobbet kan jag förstå.
    Sen så badar han VARJE dag, saker o ting kanske blivit FÖR rengjort.. Tjejer kan ju få tex svamp av överdrivet tvättande med tvål, så det kanske killar oxå kan? Eller så behöver han en lektion hur man gör...
      
    Jag tackar för tipsen. Ska försöka lägga fram det så smidigt jag kan. Jag vill inte såra eller genera honom på nåt sätt för han är verkligen världens finaste människa.  
    Enligt min man är det väldigt vanligt att män inte drar tillbaka förhuden när dom kissar. Det är självklart att det luktar isf, och att ett bad varje dag inte hjälper.
  • Anonym

    Mitt ex luktade inte gott alls, trots att han var både renlig och frisk. 
    Ville aldrig ha oralsex med honom.
    Min nuvarande doftar eg ingenting, tämligen neutralt.
     

  • Anonym

    Min sambo tvättar snoppen med tvål och vatten innan jag ger honom oralsex, inga sura miner från varken mig eller honom.

  • Anonym (Tjejen)
    Sommarpresent skrev 2012-09-13 09:43:16 följande:
    Torkar han sig efter han har kissat?
    Det betvivlar jag stark att han gör.
  • Anonym (usch)
    Anonym (Tjejen) skrev 2012-09-14 12:16:06 följande:
    Det betvivlar jag stark att han gör.

    Han kanske rengör dåligt innanför förhuden ?
    Har också haft en pojkvän med dålig snopphygien. Han duschade - men glömde väl att dra bak förhuden och rengöra runt ollonet, så han luktade ofta flens, var inte kul alls. Jag vågade aldrig säga det till honom - men med de pojkvänner jag haft efter har jag gjort klart från BÖRJAN att jag avskyr dålig snopphygien och att de skall vara rena om de vill att jag ger oralsex (vilket jag annars älskar). 

    Om du ska prata med honom om det - så kan ett trick va att typ säga "tycker du jag luktat illa nån gång när du gått ner på mig?" - och efter han svarat kan man ju lägga till "Ja, för jag uppskattar själv renlighet när jag ger, så jag vill ju vara ren för dig med. Flens är inget jag själv uppskattar" Menar alltså inte att du skulle ha hygienproblem - utan att det kan vara ett bra sätt att starta konversationen om renlighet på - utan att peka ut just honom DIREKT. 

    Problemet skulle även kunna handla om att han tvättar snoppen med för uttorkande tvål, när man torkar ut för mycket så kan det hända att det börjar produceras ännu mer talg - som blir till flens. Vissa parfymerade tvålar verkar också ge flensproblem. 

    Tycker enda sättet att lösa det på är att diskutera det, utan att peka ut typ, ger bättre effekt än att ge pikar/hintar.         
Svar på tråden Min killes snopp luktar illa.