Mariah1986 skrev 2012-09-14 20:04:03 följande:
Oj va mycke de finns att se :D kommer ju ha fullt upp, eller aa vi har sagt att två tre dagar ska vi hitta på utflykter resten ska gå i vilans tecken ;:P kan va skönt det med! vi har inga barn faktiskt vi vill men de verkar inte bli något så vi ska snart påbörja våran första ivf... Men vi tar med oss min bror som är 13 en liten sladdis hehe :D de ska bli himla mysigt! Och förhoppningsvis att man ska släppa tankarna på barn iaf för en vecka! så skulle de bli massa regn lär man ju bli deprimerad haha! ;D Aa vi kommer bo lite utanför chania staden heter väl rethymnon de ligger väl utanför ? eller nu kanske ja t'nker på fel stad haha!
Hehe Rethymnon ligger mitt pa kretas norra kust och ar kretas tredje storsta stad. Heraklion ligger ca en timme langre oster ut och ar huvudstaden, en timme at vaster ligger chania som ar andra storsta och mest turistiga =)
Onskar er lycka till med ivfen! Vi ar inne i barngorandet just nu med, och har precis fatt veta att de som finns i mig nu inte vaxer som de ska. Hoppas att de blir bebisar for oss bada snart!
Tycker iaf att ni ska ta och aka till knossos och aquariumet i heraklion en dag, elafonissis (eller ballos, ligger nara) en dag. Sa har ni tva utflyktsdagar. Om ni vagar kora har (inte sa mycket trafik, men den som ar kan vara lite galen och framforallt ar de valdigt slingriga vagar upp och ner pa bergen om man aker over on. Och man far vara beradd pa att en farskock kan ligga och sova mitt pa vagen var som helst) sa ta er runt sjalva. Mycket trevligare och man kan hitta mycket mysigare och mer 'akta' stallen om man bara blir runt bussad med nagon charter arrangor.