Lufsan skrev 2012-09-15 20:34:44 följande:
Precis vad jag tänker. Man ska ju sätta gränser och visa att det är jättefint att vara kär men att det finns en gräns. Alltså ska pojken inte få ta sin mamma på brösten.
Det är inte ett dugg konstigt men det är ju konstigt att du gör det när han beter sig på det sättet han gör. Du uppmuntrar ju honom. Och i och med att du låter honom ta dig på brösten uppmuntar du ju ännu mer. Du måste säga ifrån, är det konstigt.
Jag har ALLTID duschat med mina barn och jag har ALLTID sovit naken framför mina barn.. Det här har hänt senaste veckan.. Jag har barnen varannan vecka och innan har det inte varit nått.. Han började i måndags, sen hände det i onsdags igen, och efter det har jag inte duschat med honom mer.. Brösten får han inte ta på.. Han har inte gjort det heller på några dagar sen jag sa åt honom att sluta, att bröst är för bebisar.. Vi har alltid varit kärleksfulla mlot varandra, men nu är han extremt klängig och vill pussas mer än vanligt.. Han har precis börjat skolan. Det är 6 månader sen jag och mitt ex separerade och han har hela tiden sagt att han vill att han ska flytta tebax till oss.. Men häromdagen sa han att han hoppas att jag aldrig blir kär i någon för att han vill att jag ska vara kär i honom.. Men jag sa till honom att man inte får vara kär i barn, att vuxna blir kära i vuxna..