Min 6 åring är kär i mig!
Att som Oidipus döda sin ena förälder och gifta sig med den andra: inte en normal fas barn går igenom
Å gud vad skönt att jag har döttrar!
Huuuga! Det är sånt här som gör mig så sjukt glad att jag jag har en flicka och inte nån läskig liten pojke=S
Ha ha ha det är nog mer ovanligt med en 5-6-åring som inte är kär i sin mamma
Det är verkligen helt normalt faktiskt. Svartsjuk är alla barn på sina små eller storasyskon för den delen, ingenting att oroa sig för.
En tanke bara eftersom detta dykt upp så plötsligt i ert annars avslappnade hemmamiljö.
Kan det vara så att pappan i fråga har träffat någon ny som pojken sett och att han nu vill skydda sin mamma/ge henne samma fina uppmärksamhet?
Jag är helt övertygad om att pojken reagerar på att pappan flyttat, antingen vill sonen göra ts lycklig på samma vis som pappa eller så är sonen rädd att ts ska sluta älska honom och flytta ifrån honom precis som hon gjorde med hans pappa.
JAG har aldrig sagt att min son trycker sig mot mig när han har stånd!! Det har aldrig hänt.. Det här va de två ggr som vi duschade ihop i veckan, vilket vi brukar göra för det är smidigt att duscha alla samtidigt.. Han tittade på mig när JAG tvålade in mig, sen började han pilla på snoppen och sa "Titta mamma, nu är den hård igen".. Andra gången sa jag, att vi inte pillar på oss själva när någon ser på, det gör vi när vi är ensamma..
Och JAG ligger inte naken i sängen och myser med min son.. Myser vi i sängen så har jag täcket runt mig.. Men det kanske är fel det med?
min dotter har kollat på mig jättemycket, en slappeperiod orkade jag inte att raka mig mellan benen
Och hon stirrar sig blint där nere hos mig och säger med häpen röst "men mamma?! varför har du hår DÄR?!?!?!?"
Jag sa som det var "jag har inte rakat av det,"
Sen torkade vi oss och samma häpna röst "men mamma?! Varför har du ett snöre i din snipa?
åååh tampongsnöret tittade glatt ut och jag tänkte inte ens på det.
Jag kände mig DÅ obekväm men dottern tjatar om att dusscha tillsammans och ja jag tycker också det är mysigt.. det är sista perioden jag får pyssla om henne som småbarn... Inget sexuellt allt,.. utan att hon tvättar håret noga osv..
men nej jag myser inte naken med henne..