• Lotta Kvarnung

    tävla om höstens snyggaste mode

    Just nu frontar designern och stylisten Marina Kareklidou Åhléns stora modekampanj. Man kan bland annat se henne i reklamfilmen som rullar på TV där hon berättar om höstens stickade mode.

    Passa på att vinna hennes Åhléns-favoriter.


    Läs mer här nedan!

    Tävlingen pågår till och med vecka 40 och vinnaren meddelas v 41 Glad

  • Svar på tråden tävla om höstens snyggaste mode
  • Cenicienta

    Jag älskar kjolar och skulle gärna vinna den svarta kjolen i strl M. Jag har precis fått ett nytt jobb och för en fd fattig student är det jättekul att få uppdatera garderoben lite, men det är ju så mycket annat som ska prioriteras när man köper hus! Det vore jättekul att vinna en kjol i höstmörkret!

  • Salvan

    Väskan ser ut att passa perfekt för alla mina luntor med papper som måste hänga med dagligen fram och tillbaka under denna höst när C-uppsatsen ska skrivas. Snart färdig sjuksköterska behöver inspiration i höst;)

  • Kaffekopp

    Som ensamstående och heltidsstuderande så blir det lätt att man bara köper saker till barnen och endast det absolut nödvändigaste till sig själv. Det hade varit alldeles underbart att kunna ha på sig en snygg kappa i strl S till hösten, istället för en sliten gammal fleecejacka i samma färg som en skållad gris. 

  • Spana

     Jag hade blivit urlycklig om jag vann nr:2 
    Det fina armbandet! 

    Motivering: jag äger inga vackra armband...

  • LRA

    Jag vill vinna kappan i stl L!!!

    Söker nytt jobb och hoppas på ett "kliv" uppåt! Har inte klädkod på mitt nuvarande och har därav inga kläder för ett jobb i chefsposition, så en snygg kappa skulle sitta finemang om man har turen att få komma på intervju!!!

  • LindanÖ

    Jag skulle bli jätteglad om jag vann det fina armbandet. Vill vinna det för att det är väldigt fint och jag tror det skulle göra sig bra på min arm =)

  • AnnaHO2

    Klänningen i XS skulle göra min så himla glad. Den är verkligen jättefin! Jag äger ingen klänning så det skulle vara fantastiskt kul att få sätta på sig en!

  • Mrs  V

    Handskarna, definitivt. Visserligen har jag redan flera handskar, men dessvärre inte två som ser likadana ut, så det skulle vara trevligt att ha ett matchande par. Handskstorlekar vet jag inte så mycket om, men gissar storlek 7.

  • Elien

    NR 3. Skulle behöva en ny kappa då min älsklingskappa gått sönder efter många års trogen tjänst och står nu utan någon kappa med stil och klass. Och har inte råd och köpa någon ny


    H född 091017
  • mandelblomma

    Pumpsen i strl 37. För de var ursnygga samtidigt så vet jag att jag nog inte skulle unna mig dem själv.
    Man köper mer praktiska kläder som småbarnsmamma.
    Men i bland vill man ju ha snygga skor när man ska ut på något galej och står där och tittar på alla praktiska platta fotriktiga skor i garderoben och undrar vad som hände med den där tjejen som var i spegeln nyss med snygga högklackade skor på fötterna.
    Hon den där danssugna partypinglan som minglande på klubbar i NY och Stockholm.
    Vart tog hon vägen?
    Kanske kommer hon fram om hon får på sig ett par icke fotriktiga men jäkligt snygga skor en kväll!

Svar på tråden tävla om höstens snyggaste mode