Anonym (Mo) skrev 2025-12-15 20:19:05 följande:
Sen kanske det inte blir så stor skillnad mot nu jag har ju haft förhuden tillbakadragen alltid dygnet runt 1 månad av hygieniska själ.
Det låter bra! Om man ser till hygienen blir det nog inte så stor skillnad mot att ha förhuden tillbakadragen hela tiden. Men du har ju säkert en del veck bakom ollonet nu. Det blir nog skönt att bli av med det och ser bättre ut. Jag tycker det är skönt att huden är helt sträckt och orörlig vid stånd.
Det är nog bra att ditt ollon redan vant sig vid att vara ute i luften. Jag tyckte det var lite småjobbigt den första tiden att det kittlade på ett lite obehagligt sätt. Du upplevde kanske samma sak när du började ha förhuden tillbakadragen.
Det är nog klokt att inte göra operationen innan du ska till Indien, även om det säkert är segt att gå och vänta. När man väl bestämt sig vill man bara få det gjort. Men tänk att hela den resa du nu har påbörjat är en upplevelse där varje del har sin tid. Att bestämma sig och ta steget att boka en tid. Känna sig nervös inför operationen. Komma till kliniken med nervositeten på topp. Luta sig tillbaka och låta läkaren göra sitt. En liten stund senare gå därifrån och det är äntligen gjort! Sen ta sig igenom läkningsprocessen och otåligt vänta på att se hur det blev. Känslan att ha fått en ny och finare kuk, och sen testa hur den funkar tillsammans med tjejen.
Skriv gärna här om du har fler frågor. Och skriv gärna sen hur det har gått. Det är nog intressant att följa för andra som går i samma tankar.