Gravid efter IVF i september 2012
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Frankie86: så har jag haft till och från i 2 veckor:/ bara kväll och natt!!! Jag hoppas det kommer igång ordentligt snart!
Rosa fjäril: ja jag antar att det är kroppens sätt att förbereda sig inför vad som skall komma.
Du har bf nu va?
Jag vet att jag kommer bli så besviken om jag måste gå över, dottern kom dagen innan bf och det hela startade 2,5 dag innan hon kom.
Så jag går och väntar och hoppas på att lillebror kommer i helgen :)
Jag hade bf igår:) ja det är väl det:) med sonen gick ju vattnet i vecka 37! Det var ingen som trodde jag skulle gå så här länge!
Jg tycket att det blev lättare nu när man passerat bf:/ känns som att den lika gärna kan få ligga kvar;)
Ha ha Frankie det har slagit mig med;). Ont ont ont men ack så bra ändå!
Jag är 39 år ( ung) och detta blir mitt andra barn.
Ja Caroline vad tusan har vi gett oss in på ;)
Nu är jag dessutom otroligt uttråkad här hemma. Jag har redan vilat på soffan en gång idag.
Igår hade vi våran städhjälp här hemma och jag storhandlade, idag ägnar jag mig åt tvätt och tvtittande ;)
Önskar dock att jag hade någon att umgås med :)
En uppdatering...I morse 03.21 föddes vår dotter Lowa. 2835 g lätt o 47 cm kort i v 38 +2.
Allt gick mkt fort. Börja läcka fostervatten vid 9 tiden ( när jag plocka i dotterns rum), vid 10.30 började värkarna. Vi åkte in så vi var vid fl 02.10, var öppen 8 cm och 03.21 var hon ute!
Vi är kvar på barnavdelningen pga att hon fick blodsockerfall. Så nu har hon sockerdropp + sondmatas var annan timme, men i övrigt mår vi bra!
Grattis Aqua84 :) hoppas alla värden blir bra snart! :)
Grattis Aqua!!!!
Grattis aqua! :)
Grattis Aqua! Hoppas ni inte blir kvar så länge.