• Anonym (prutt?)

är mina pruttar normala

jag pruttar/fiser väldigt ofta, har tre barn, 2, 4 och 7 år gamla. Nu undrar jag en sak, mina fisar är tysta och när dessa kommer ut så lyder ett "schhhhh" ljud, följt av en stark lukt av ruttna ägg och sura svett strumpor. är det okej trots tre barn? funkar jag fortfarande på köttmarknaden?
    kan tyvärr inte lägga upp en bild då mina fisar inte syns, sorry... 

• Svar på tråden är mina pruttar normala
  • Anonym

Jadå, det funkar om du är en man!

Men om du är en kvinna får du inte fisa, bara sitta stilla och lukta rosor!  

• Anonym

Eller så ändrar du din kost??

• Anonym

Silent but deadly..
    Så var mina fisar också förut.
    Men efter jag drog ner på laktos och gluten så fiser jag knappt längre. Och de luktar nästan igenting heller.  

• Anonym (prutt?)

men varför är det så? min man blir  skit förbannad om jag råkar prutta när han är där, men tydligen får han göra det hur mycket som helst framför mig. Han lyfter bara på ena skinkan och avfyrar en ordentligt brakare nästan dagligen framför mig, hans skulle kunna döda en flock bison oxar, därför undrar jag om det kanske är för att jag fött tre barn eller nåt, fattar ingenting 

• Anonym

Är du polyamorös eftersom du pratar om köttmarknad och din man parallellt?

• Anonym (prutt?)
    Anonym skrev 2012-10-01 22:21:19 följande:
    Är du polyamorös eftersom du pratar om köttmarknad och din man parallellt?
    jag vill ju ändå vara attraktiv, om min man skulle lämna mig vill jag vara säker på att jag kommer klara mig trots mina illaluktande fisar 
  • Anonym
    Anonym (prutt?) skrev 2012-10-01 22:27:14 följande:
    jag vill ju ändå vara attraktiv, om min man skulle lämna mig vill jag vara säker på att jag kommer klara mig trots mina illaluktande fisar 
    Ok. Lycka till
  • Jon the papa

Sluta ät kolhydrater, och glutenbös BAM Inga mer fisar. Iallafall inte för min del. Såfort jag helgfrossar kommer fisarna som ett brev på posten och håller i sig i en - två dagar ungefär. Broccoli, kål sådant som sägs ge upphov till gasig mage äts istortsätt varje dag. Inte en gasning. Räcker med en macka och koncentrationsläger stämningen gör sig påmind. Gör ett test, för "mig" räcker det med 2-5 dagar utan kolhydrater-gluten (ost, smör i mängder verkar inte ha någon påverkan på mig direkt) Men säg skippa detta en vecka. Återkom utan fusk och rapportera

• Anonym (prutt?)
    Jon the papa skrev 2012-10-01 22:30:41 följande:
    Sluta ät kolhydrater, och glutenbös BAM Inga mer fisar. Iallafall inte för min del. Såfort jag helgfrossar kommer fisarna som ett brev på posten och håller i sig i en - två dagar ungefär. Broccoli, kål sådant som sägs ge upphov till gasig mage äts istortsätt varje dag. Inte en gasning. Räcker med en macka och koncentrationsläger stämningen gör sig påmind. Gör ett test, för "mig" räcker det med 2-5 dagar utan kolhydrater-gluten (ost, smör i mängder verkar inte ha någon påverkan på mig direkt) Men säg skippa detta en vecka. Återkom utan fusk och rapportera
    men ska jag kanske prova och släppa mig framför någon vän eller kollega eller så när det är dags och  på så sätt se om någon reagerar, om inte så är det ju lugnt liksom... är det en bra ide?
  • Anonym (prutt?)

nu ligger min man i soffan och latar sig, han petar i näsan och mökar med jämna  mellan rum, själv sitter jag bredvid med gaser i magen också, men jag får ju inte släppa mig för honom för då blir han arg och kallar mig äcklig och okvinnlig.
    vad ska jag göra :( 

Svar på tråden är mina pruttar normala