• Anonym (prutt?)

är mina pruttar normala

jag pruttar/fiser väldigt ofta, har tre barn, 2, 4 och 7 år gamla. Nu undrar jag en sak, mina fisar är tysta och när dessa kommer ut så lyder ett "schhhhh" ljud, följt av en stark lukt av ruttna ägg och sura svett strumpor. är det okej trots tre barn? funkar jag fortfarande på köttmarknaden?
    kan tyvärr inte lägga upp en bild då mina fisar inte syns, sorry... 

• Svar på tråden är mina pruttar normala
  • Anonym (Men va fan!)

Gå in till grannen och sätt på honom,fis i dörren på väg tillbaka och gå hem till kudden

• Jon the papa
    Anonym (prutt?) skrev 2012-10-01 22:43:41 följande:
    men ska jag kanske prova och släppa mig framför någon vän eller kollega eller så när det är dags och  på så sätt se om någon reagerar, om inte så är det ju lugnt liksom... är det en bra ide?
    Ehm ditt svar makes no sense. Svårt att släppa sig när det knappt existerar någon gasproduktion. Och således ingen illa luktande doft. Den härliga aromen ligger i det jag sa. Eller kanske blir någon gosig mix av allt. Hur som, testa o skippa det jag sa så borde du märka någon skillnad. Om ikke, så Tja! Någon form utav ica kasse med silvertejp kanske ?  
  • Anonym (prutt?)
    Jon the papa skrev 2012-10-01 22:51:50 följande:
    Ehm ditt svar makes no sense. Svårt att släppa sig när det knappt existerar någon gasproduktion. Och således ingen illa luktande doft. Den härliga aromen ligger i det jag sa. Eller kanske blir någon gosig mix av allt. Hur som, testa o skippa det jag sa så borde du märka någon skillnad. Om ikke, så Tja! Någon form utav ica kasse med silvertejp kanske ?  
    menar du att jag ska prutta i en påse och knyta och spara det är i? ganska bra ide isåfall, så kan man öppna för någon och be denne bedömma om jag har "helt okej" mökar trots tre barn och så...
  • Singoallaa

Det är phälsosamt att fisa, att fisa mycket tyder på att kroppen är frisk och kry!

• Singoallaa
    Singoallaa skrev 2012-10-01 22:56:35 följande:
    Det är phälsosamt att fisa, att fisa mycket tyder på att kroppen är frisk och kry!

Det är hälsosamt att fisa ska det stå!
  • Anonym (prutt?)
    Singoallaa skrev 2012-10-01 22:56:35 följande:
    men min man hatar det, han skriker och kallar mig för taskiga saker när jag gör det, jag får inte av honom :S
  • Singoallaa
    Anonym (prutt?) skrev 2012-10-01 23:00:16 följande:
    men min man hatar det, han skriker och kallar mig för taskiga saker när jag gör det, jag får inte av honom :S

Sama här, han blir också sur, men det skiter jag i och skrattar istället då jag försökerfisa med elegans men när det inte gårså blir det ju så roligt....du vet när man inte får så.....!
  • Anonym (prutt?)
    Singoallaa skrev 2012-10-01 23:02:20 följande:

Sama här, han blir också sur, men det skiter jag i och skrattar istället då jag försökerfisa med elegans men när det inte gårså blir det ju så roligt....du vet när man inte får så.....!
    han har sagt att han kommer lämna mig om jag blir allt för bekväm med sådant, men han gör ju det själv!
  • Singoallaa

Ja men då är det något fel på din man. Min blir sur och vädrar, men inga hotelser inte. Hota du honom när han fiser.

Svar på tråden är mina pruttar normala