Hej ts 
Sånt här ska man inte skita i. En del tycker att det är som en fis i rymden men de vet inte vad de pratar om. Jag tycker att du tar och pratar med din man igen. Men se till att det är en mysig miljö. Jag tänkte just föreslå lite tända ljus men vid närmare eftertanke, nej låt bli. Gas och eldslågor är ingen bra kombination.
Fixa en brakmiddag för honom så han blir på gott humör. Lite ärtsoppa är inte fel. Sen är det dags för dig att framföra dina önskemål om att få fisa lika mycket som han. Så tänk nu bara på vad du ska säga. Skit i andra, skit i vad som visas på teve ikväll, skit i jobbet, skit i toalettstolen för den kan du göra ren i morgon. Men skit inte i byxorna för det är trevligt om du har några fina på dig.
Jag funderar på om du ändå inte kunde ta ett kort på dina fisar. Kan du inte fisa när du är riktigt lös i magen. Rikta rumpan mot en vit vägg, var beredd med kameran, fis. Där har du det förevigat, både i kameran och på väggen. Förresten skit i väggen, gör det på toa istället.