• Anonym (prutt?)

är mina pruttar normala

jag pruttar/fiser väldigt ofta, har tre barn, 2, 4 och 7 år gamla. Nu undrar jag en sak, mina fisar är tysta och när dessa kommer ut så lyder ett "schhhhh" ljud, följt av en stark lukt av ruttna ägg och sura svett strumpor. är det okej trots tre barn? funkar jag fortfarande på köttmarknaden?
    kan tyvärr inte lägga upp en bild då mina fisar inte syns, sorry... 

• Svar på tråden är mina pruttar normala
  • Anonym
    torka skrev 2012-10-01 23:26:58 följande:
    Jag tycker faktiskt att det är viktigt med lite självkontroll här. Herregud fattar inte vad det är för fel på folk! Man kan inte gå runt och gasa hur som helst. Jag är smal, blond och klär mig snyggt. Jag har välartade barn och en rik man (själv jobbar jag deltid i vården).

Visst att väder har passera min nedre ballongknut men om man bara äter rätt och rör på sig så är problemet löst. T ex så tar selleri ut ägg, och morot neutraliserar ärtsoppa. Det är var och ens ansvar att hålla reda på sånt här, inte komma och gråta ut sen för att era män gått och varit otrogna.

Regelbunden motion är också jätteviktigt! Löpning kör jag (och därför är det det enda som räknas). Så fort jag löpt ut ur mitt villaområde kan den ackumulerade gasen tillåtas att spridas över de skånska slätterna.

Det var bra att du lyfte den här frågan TS för jag tycker det är väldigt viktigt att man rådfrågar FL om saker i sitt liv är ok. Man kan inte bara gå runt och vara nöjd om man inte jämfört sig med någon annan först. Nu t ex vet jag att jag är bättre dig och alla andra, och kommer därför påpeka min excellens i varje annan tråd jag deltar i.
    Hahaha!
  • Anonym

be han dra åt skogen! hm kanske inte men det e inte bara han som får fisa, skäms

• ThisIsMyYear

Fråga din karl om han tycker att du ska behöva gå runt och ha ont i magen, för det får man om man inte lättar på trycket!

• Anonym (smal, fejkblondi)

[quote=66916324] Det var bra att du lyfte den här frågan TS för jag tycker det är väldigt viktigt att man rådfrågar FL om saker i sitt liv är ok. Man kan inte bara gå runt och vara nöjd om man inte jämfört sig med någon annan först. Nu t ex vet jag att jag är bättre dig och alla andra, och kommer därför påpeka min excellens i varje annan tråd jag deltar i.[/quote] Hahaha mmmm din excellens fiser stora fisar, som en ballong på en pinne.

• Kakaa

Markis de sade hade vart lyrisk! 

• Winterfell

Ni som kallar TS man för idiot, har ni män själva?

Till ts: Din man har all rätt att bli förbannad. Det är inte bara äckligt med fisar, att du inte gör någonting åt problemet bevisar att du inte gör ditt yttersta för att vara sexig för din man. Vore jag honom skulle jag skaffa mig en älskarinna eller två. 20 år yngre som INTE fiser! 

• Mine18

Winterfell, va är du för knäpp person?? Är du helt seriös? Lägg ner de för fan

• Winterfell
    Mine18 skrev 2012-10-07 12:42:49 följande:
    Winterfell, va är du för knäpp person?? Är du helt seriös? Lägg ner de för fan
    Varför skulle jag inte vara seriös? Menar du att du fiser inför din partner? 

Usch. 
Svar på tråden är mina pruttar normala