• MonAmie

    Vår son dog i v 32.

    För exakt en vecka sen föddes vår son i v 32, han föddes som en ängel och hans hjärta hade slutat slå när vi kom in till förlossningen dagen innan. Jag hade då inte känt några rörelser och hade en molande mensvärk.
    Han var så fin när han föddes, alldeles perfekt. Det gick inte att se att något var fel på honom, vi har gjort alla prover som går för att få ett svar, få veta varför. Om vi får svar är det ingen som vet än, det dröjer 4-6 veckor.
    Hur går man vidare efter detta? Livet känns så svart, vi är dock så evigt tacksamma att vi har en son, en son som skulle blivit en underbar storebror. Han har fortfarande en lillebror, en änglalillebror.
    Alla möten med människor är så svåra, alla saker man gör som man sist gjorde med livet i magen, buffarna, rörelserna.
    Hur kan man älska någon så mycket som man aldrig fått lära känna? Frågan, varför? Gjorde jag nåt fel?
    Jag saknar den fina lilla killen så mycket, jag gråter varje dag.
    Skulle gärna komma i kontakt med någon som vet hur jag känner mig just nu, som genomgått det samma, känner mig så ensam just nu. Händer det fler, eller är det bara vi?

          


    Älskad-Saknad. Linus 2012-09-26
  • Svar på tråden Vår son dog i v 32.
  • Orkide

    Beklagar verkligen att ni inte fick behålla ert barn! Så hemskt att sånt händer. Vet ett par som gått igenom samma sak och de tog sig igenom det genom att prata om det mycket och tack vare deras treåriga son. Fick nyss veta att det fått en barn, en till pojke. Så de har klarat att ta sig vidare även om de aldrig kommer glömma deras änglason.

    Vet inte om det hjälper men jag visste inte vad jag skulle skriva.

    Kramar

  • längtan87

    Vi är många, många som gått (och går) igenom samma helvete som ni <3
    Det finns en hemlig grupp på facebook där många finner stöd. Vi är nog ca 200 medlemmar och samtliga har förlorat sina barn. Vill du så kan jag bjuda in dig i gruppen. Maila isf vad du heter och vad du har för bild så ska jag hjälpa dig.
    Kramar  


    Ville <3
  • Aimee68

    Åh, har inte varit med om detta själv men lider med er. Var rädda om varandra. Stor kramHjärta

  • mrsnoname

    Hej!
    Det är tyvärr många som går igenom samma sak som er.
    Beklagar verkligen er förlust.
    Vi förlorade vår dotter för 6 veckor sedan då hon dog i min mage i v 39+2.
    Vi fick alla provsvar och svar efter obduktionen igår och de hade inte funnit något svar på vad som hände vår lilla tjej.

    Är fruktansvärt det som hänt oss, men jag tror att man klarar det, kanske främst för att man måste.

    Du får gärna maila mig här på FL om du vill prata.

    Kramar

  • orion81

    Hej. Beklagar er stora sorg. Det finns inte ord för hur svårt det är. Vi förlorade vår son i juni i år. Jag kan verkligen rekommendera  FB-forumet som signaturen längtan87 har tipsat om. Det hjälper att tala med andra i samma situation. Min räddning har blivit att skriva av mig om allt jag känner, har således en blogg där jag skriver. MASSA kramar till er.


    Oliver 2012 <3
  • MonAmie
    längtan87 skrev 2012-10-03 20:13:16 följande:
    Vi är många, många som gått (och går) igenom samma helvete som ni <3
    Det finns en hemlig grupp på facebook där många finner stöd. Vi är nog ca 200 medlemmar och samtliga har förlorat sina barn. Vill du så kan jag bjuda in dig i gruppen. Maila isf vad du heter och vad du har för bild så ska jag hjälpa dig.
    Kramar  

    Bjud gärna in mig, Maria Ringkvist. Har en bild på min son som rider på en liten svart ponny.
    Tack för att ni finns och vill hjälpa. Vill inte ens tänka på det hemska. Tårarna rinner för var dag som går. Skuld, ånger, sorg. 
  • pojkmamman
    längtan87 skrev 2012-10-03 20:13:16 följande:
    Vi är många, många som gått (och går) igenom samma helvete som ni <3
    Det finns en hemlig grupp på facebook där många finner stöd. Vi är nog ca 200 medlemmar och samtliga har förlorat sina barn. Vill du så kan jag bjuda in dig i gruppen. Maila isf vad du heter och vad du har för bild så ska jag hjälpa dig.
    Kramar  

    Får jag oxå vara med i gruppen på FB låter som en bra grupp just nu. Jag/vi förlorade våran lilla flicka för 1,5 vecka sen. V 24 dog hon i min mage. Mitt namn är Alexandra Johansson har en sommar bild på mig i vit tröja och solglasögon. 
  • pojkmamman

    Beklagar verkligen. Jag vet hur du känner dig. Ingen förälder ska behöva känna så här. Känner även just nu att det aldrig kommer att bli bättre, men innerst inne så vet jag att det kommer att bli det. Styrke kramar till er.

  • MinÄngel

    Vår lille son somnade in i min mage i v.40,  han föddes den 30 november 2012.

    Sån saknad, smärta som man bär går inte att förklara, skulle vara skönt att få prata med någon som är i samma situation.  

  • mrsnoname

    Min ängel! Det finns en Facebook grupp för oss som förlorat barn. Om du lägger till mig på Facebook så kan jag hjälpa dig komma med där. Vi stöttar varandra jättemycket.

    Beklagar så er förlust. Vi förlorade vår dotter i vecka 40 den 19/8 i år.

    Caroline Skiöld heter jag.

    Kram

Svar på tråden Vår son dog i v 32.